Gå til innhold

Påmelding til Bim-treff onsdag 24. mars kl 11:30 på Jekyll & Hyde


Timothy`s moster med 2 prinser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper jeg kommer, men ble lagt inn på Ahus i går pga av kløen min:(

Har veldig høye leververdier og har tatt masse prøver for å finne ut hva som er galt. Får ikke reise hjem i helga ser det ut til, så det ser mørkt ut for bassengtrening på mandagen:(

 

Mini har det bra og er veldig aktiv. Blir sjekket fosterlyd og registrering flere ganger i døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fått svangerskapskløe? Svigerinna mi hadde det på slutten av sitt svangerskap og ble satt i gang 2 uker før termin.

 

Kommer kanskje på treff på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er nok den, venter fortsatt på gallesyre res., men er satt på medisin. Hadde det sist også, så regner med fødsel/ks i uke 37 eller før...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er bedre Athravil og at helgen har vært grei på sykehuset. Blir spennende tid fremover for deg. God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har kost meg med rier de siste 16 timene og har et lite håp om at det vil skje noe mer snart...(Begynner å bli litt lei!) Regner derfor med at det ikke blir noe treff på meg, men dere må kose dere masse...

(Tenk at neste gang jeg kommer på treff har jeg med barnevogn ;)).

Hilde-Emilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått komme hjem med medusiner og videre oppfølgingskontroller på Ahus - så nå regner jeg med at jeg kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, håper du er kommet lengre i fødselsforløpet nå, kanskje til og med blitt mamma? Lykke til uansett, vi sees på treff om en stund :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får dessverre ikke kommet. Er innlagt, men riktignok i permisjon over natten. Kos dere! Vi ses senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det SF som har utviklet seg, Helverine? Lykke til, håper formen er etter forholdene bra!

 

Vesla har forkjølelses symptomer, men håper formen er klar for barnehage i morgen. Har ikke feber for øyeblikket i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en søvnløs natt på sykehuset, så har jeg ironisk nok vært i bedre form men ;p Skal stupe til køys og håper på en god natts søvn hjemme, før det blir en dag til med venting på Riksen i morgen. Smil og vær glad, snart er det over, og kanskje har blodtrykk, ødemer, synsforstyrrelser og urin normalisert seg over natten? :D *høhø*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, høres ikke noe særlig ut Helverine, håper du har sovet godt i natt. Ønsker deg god bedring, og en snarlig fødsel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...