Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 I vinter har det vært veldig mye snø her, og jeg er ikke den raskeste til å få det unna... Vi deler oppkjørsel (og garasje) med naboen, og i den siste tiden har han frest over vår oppkjørsel når han har tatt sin.. For dette har jeg lyst til å gi ham en oppmerksomhet, men hva? Blomster blir kanskje litt "damete"? Tror nok han vil sette mer pris på drikkevarer.. Men hvor dyrt ville du ha kjøpt for? Han har frest 4-5 ganger med snøfresern(og blir kanskje 2-3 ganger til), og jeg tenkte å kjøpe en cognac/whisky til 3-400 kr, er det bra?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Drikkevarer til en mann er en fin gave:)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 For "timelønn" og bensin ville jeg ha regnet i hvert fall en femtilapp pr gang. Kanskje rundt 500? Men gi ham en god cognac og et hyggelig kort, antall kroner er ikke så nøye...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Hyggelig:) Deilig med et godt naboskap:) Mellom 3-500 kr hørtes fornuftig ut. Han har jo spart deg/dere for masse jobb:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå