Holly❄️ Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Blir gal av meg selv... sluttet på all prev da jeg ble singel for 1 1/2 år siden.. Siste halvåret har til slutt mensen kommet tilbake og alt er som før... Men herregud for ei humørbitch jeg er for tiden!!!! Trodde virkelig at man skulle være normal UTEN prev jeg, men her det tydligvis omvendt... Hadde ikke noe bivirkninger på p-sprøyten som jeg gikk på de siste årene..(mistet mensen, men det er jo bare et pluss spør du meg) Jeg er så sur og grinete, for så å bli superblid osv osv... BLÆÆÆÆÆÆH!!!! Tror jeg begynner på p-sprøyten igjen jeg,for dette gidder jeg ikke....
Holly❄️ Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2010 nå blir jeg sur fordi ingen svarer også...
Gjest irismor Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Tror kanskje jeg hadde startert på p-sprøyten igjen. Er noe dritt og ha et humør som svinger verre en E6. Her er også humørsvingningene på topp. Men det skyldes ei graviditet eller prevansjonsgreier. Men overgangsalderen, hormonene eller mangel på slike er helt vill. Man blir tørr her og der, det støver av bena og der bena slutter ja der har det blitt Sahara-ørken. For å ikke snakke om kløe på unevnelige steder, og jeg kan stå å hulke i matvarebutikken fordi de ikke hadde mere maiskorn igjen. For hva i himmelensnavn skulle jeg servere til gubben da? For vi skulle jo ha viltstek med tilbehør alt annet en mais. :-)
Holly❄️ Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2010 hehe, ja, ikke greit altså.. jeg er bare 25 år, så tviler (håper) det ikke er overgangsalderen hehe... Kroppen min er jo helt surrete, noe som gjør meg surrete... Sur, grinete, dritglad, lei meg, lykkelig... Alt på en gang til tider... BLÆH!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå