Med Søtepi i magen;-) Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Babyen min skal hete Ask til etternavn, slik som pappa`n. No har pappa`n funnet det perfekte navn om det skulle vise seg å være ei jente. EMBLA........................ Embla Ask;-) Tipper dere lotto?? Tror nok ikke den går gjennom, men morsomt var det.............hehe
1,2 også 3 Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Embla og Ask er norrøn mytologi sin verson av Adam og Eva. Jeg liker navnet Embla, og syns det var en litt morsom kombi:-)
T#3 Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 He he:) Neste barnet må jo bare hete Lotto eller Joker:) Neida, fra spøk til revolver, fine navn begge to, men litt usikker på kombi jeg da. MEN dette kun fordi jeg da automatisk assosierer det med lottotrekning,
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2010 Vi spøkte om det da sønnen vår vart fødd også. Da skulle han hete Ask mente pappa`n. Ask Ask............... Var selvfølgelig ikke aktuellt da heller;-) Men har egentlig sansen for Embla. Men ikke kombinert med Ask;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå