*rottiemama*endeligmamma Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Har sett på de på nettet, og falt sånn for de Hvertfall den brune! hehe.. så noen som vet hvor jeg kan få tak i ?? Og- er de billigere i Sverige?
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2010 Glemte å spørre hva dere evt har betalt )
meg83 Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Vi kjøpte på Simobutikken/Barnevognservice i Bergen. Betalte ca. 5000,- fordi det var 09-modell
Super-Langbein Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Mener du nettbutikker ? I så fall : www.babyplaneten.no www.kidsandcare.no Enkelte Barnas Hus-butikker har tatt inn 2010-modellen. Hjemmesiden til Brio (www.brio.net) har en oversikt over hvem som fører merket. Enig i at den brune er kjempefin, vi skal ha brun Happy Mixed
Dagdrømmeren Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Jeg også heller mot brio happy=) Men noen som vet hva som egentlig er forskjellen på de nyeste modellene av happy? Synes de ser like ut, og klarer ikke lese ut fra infoteksten hva som er forskjellig fra modell til modell. F.eks classic og de andre liknende..
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2010 Enig med deg dagdrømmeren Går meg helt vill i dette vognstyret Er jo mange forskjellige understell og bager og kombinasjoner... blir litt småfovirra Har ikke engang skjønt forskjellen på duo og kombi jeg :/// æææh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå