Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Er det noen her som går til han? Hvordan er han? Tror jeg skal bytte fastlege, ble slått ned av min forrige. Vet han er litt kjendis siden han driver lommelegen.no og har vært i diverse aviser, men tar han i mot nye pasienter?
Gjest Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Hvorfor i all verden ble du slått ned av din forrige lege?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har gått til han, å han er veldig veldig snill og omsorgsfull. Blir helt tullerusk rundt gravide,hehe. Han er visst litt ekspert på slanking og røykeslutt har jeg hørt, driver med hypnose sies det. Har tog med fått en GU av han, å han er veldig profesjonell og ærlig. Jeg er fornøyd, hadde fortsatt hatt han hadde jeg ikke flyttet =)
NormaJean Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 lurer også veldig på: ble du slått ned av din forrige fastlege?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Hi her den forrige legen prøvde å voldta meg. kjempet i mot. Ble ikke voldtatt da men naturlig nok ønsker jeg å bytte.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 Hi her, nei jeg gjorde ikke det. Han rakk ikke å voldta meg og jeg slo jo tilbake. Da kan vel jeg også bli siktet for vold?
Gjest Skrevet 17. mars 2010 #8 Skrevet 17. mars 2010 Kalles ikke det selvforsvar da? Jeg ville i hvert fall ha tatt en prat med politiet og spurt dem om saken. Det er jo forferdelig at en lege misbruker sin posisjon paa den maaten. Kanskje han har voldtatt flere, type unge usikre jenter, og de ikke toer anmelde det
Gjest Skrevet 17. mars 2010 #9 Skrevet 17. mars 2010 Ikke at jeg klandrer det paa noe vis altsaa. Jeg ble selv voldtatt som 17-aaring og turte aldri anmelde forholdet
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #10 Skrevet 17. mars 2010 Du må da anmelde legen! Enn om han gjør det mot noen andre, eller har gjort det mot noen andre. Sånne folk skal ikke ha lov til å jobbe med pasienter. Er det lenge siden det skjedde? Fortalte du det til noen?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #11 Skrevet 17. mars 2010 Hi her. Nei, jeg gjorde ikke det. Følte det var ganske lett å komme gjennom, en voldtekt er så klart tusen ganger vanskeligere. Det er tre måneder siden, han har ringt meg flere ganger på telefonen. han virker jo som en 'besteborger' og jeg tror ikke han kan misbruke unge jenter på den måten. Tror ikke han er en sånn person.
Gjest Skrevet 17. mars 2010 #12 Skrevet 17. mars 2010 Det er saakalte besteborgere som er verst for det er dem det er vanskeligst aa anmelde. Alle anmelder en voldtekt paa aapen gate eller et forsoek paa saadann men det er vanskeligere naar man kjenner vedkommende. En lege som proever seg paa pasienten sin burde finne seg et annet yrke. Saa enkelt er det faktisk.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #13 Skrevet 17. mars 2010 Har bare sett svarene han gir på Lommelegen - og synes ikke han virker så flink der. Svarer jo alle med det samme svaret, og at alle plager folk har kun er psykiske. Er en annen lege der som svarer mye bedre og gjennomtenkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå