Gå til innhold

Har dere noen hjertevarme og koselige jentefilmer å anbefale??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nemlig snart litt tid til overs;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chocolat synes jeg er fin :) usikker på hvordan det staves men tror det er fransk tittel (amerikansk film).

ellers er "sam i am" en fin film..dog veldig trist..

Bare litt eldre filmer fra meg da....men er noen av mine favoritter :)

Skrevet

Takk for tips! Har sett begge;) Men ja! Bra filmer!!:o)

Skrevet

eller "I am sam" som jeg trodde du mente;)

Skrevet

"Den fabelaktige Amelie fra Montmartre"

"Duften av kvinne"

Ellers må jeg si at jeg elsker komedien "Spanerne 2", den er noen år gammel men jeg ler meg ihjel hver gang (Med Steve Martin og Emilio Estevez)

Skrevet

P.S I love you, vært forelsket i gerard butler siden jeg så den filmen :)

Skrevet

Har du sett "27 Dresses" ?

Den er koselig og romantisk...mannen min sov seg gjennom den, men jeg satt å gråt litt og lo litt..:))

Skrevet

Har akkurat sett "bride and prejudice", en deilig bollywood basert på, ja som du sikkert gjettet "pride and prejudice", Jane Austen. Han kjekke inderen fra Lost spiller en av hovedrollene. Anbefales, satt og stortuta alene hjemme en dag jeg var sykemeldt. Deilig måte å la graviditetshormonene få fritt utløp, få ut litt følelelser liksom! :) jeg syntes det er så flaut å sitte å grine over filmer når gubben er med, han blir alltid alvorlig bekymra og skjønner liksom ikke helt det der med at av og til er det bare deilig å grine når man ser bra filmer (eller rørende reklamer for den sagts skyld...)

Skrevet

Julie & Julia, men da må du ha noe godt å spise til for denne blir du sulten av! Humoristisk overskuddsfilm om mat og romantikk!!! Bare til å nyte, ikke noe intellektuelt, politisk, actionthrillerstress!

Skrevet

My sister's keeper !!! Lå å grein på sofaen her om dagen - veldig fiiin film :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...