Gå til innhold

Jeg er besatt av bæsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mon tro om jeg har en lidelse?

Jeg elsker å bæsje. må alltid studere bæsjen nøye, både min, barna sine og min mann sin. Jeg blir kjempesur hvis han trekker ned uten at jeg har fått se på den. Liker også at han bæsjer på meg under samleie og spesielt at jeg får det inni skjeden.

Tar bilder av avføring. Har satt de inn i et album uten at min mann vet noe. har også spist det.

Hva feiler det meg? :( jeg høres helt nevrotisk ut! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker ikke bare nevrotisk, du høres splitter, pine sinnsyk ut. Håper du tar deg en tur til legen så de kan sperre deg inne på et kott og kaste vekk nøkkelen.

Skrevet

Jeg skjønner at dette er et tulleinnlegg, men herrejemini!!!!!...ja, jeg tror det feiler deg noe:/

Skrevet

Et useriøst innlegg......................!

Skrevet

Tull, tull, tull, tull!!

Skrevet

E du fette hjerneskada???

Skrevet

Jeg er hundre prosent sikker på at du er kona til han mannen som har banan i rompen.

Skrevet

Nordlending,ja...dere kan få sagt det;)

Skrevet

du må tulle nå? herreguud!

Skrevet

kan være trønder også=)

Skrevet

Du er vel ikke riktig vel bevart bare av å skrive et tulleinnlegg om det heller..

Skrevet

Jeg er besatt av urin... Tisser hele tida, og ofte på flaske så jeg kan drikke det eller fryse det ned. Noen ganger tisser jeg bare på gulvet og vasker gulvet med det. Kan tisse på varmeflaska, så slipper jeg å bruke strøm på oppvarming eller å koke vann.

Tipper HI er like seriøs som meg...? ;)

Skrevet

Sender deg en god klem HI. Det finnes hjelp og du er ikke unormal! Du er bekymret for at du er det og det er et godt tegn!

Riv i stykker disse bildene og oppsøk lege og spør om henvisning til psykolog. Vet det kan høres drastisk og skummelt ut, men psykolog er blitt 'allemannseie' i dag! Du er ikke syk, men du har et problem. Sykt at det nesten er mer stuerent å slå kona si enn å spise bæsj!

Lykke til! Dette går fint!

Skrevet

Ingen psykologer ville latt en bæsjespisende dibber komme inn på kontoret sitt!

ÆSJ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...