Gå til innhold

Ordinær UL i morgen :0) tipp kjønn!


Andrinesbaby

Anbefalte innlegg

Har fra tidligere to barn, jente og gutt:0)

 

Ordinær UL i morgen, tidligere UL har de ikke kunne se testikler:0)

 

Tidligere fødte bran:

 

Jenta er født i uke 27, hadde ikke den brune stripen på magen med henne. Hadde en liten kulemage, men litt attåt ;0) på sidene av hoftene. KValm og syk hele svangerskapet.

 

Gutten er født i uke 35, hadde brun stripe på magen. Kun kul og ikke så mye attåt på siden av hoftene. Kvalm ut til femte mnd.

 

Dette er tolv og ti årsiden, en annen far en dette svangerskapet.

 

Nå har jeg liten kulemage, med noe attåt på siden av hoftene, med den brune stripen på magen! Vært lagt inn på sykehuset grunnet sterk hyperemesis og andre komplikasjoner.

Mistet to før dette, så har gått på hormon sprøyter frem til uke 10, sammen med albyl-E. Fortsatt syk!

 

Har hele tiden følt gutt, men i det siste har jeg begynt å tvile, siden hoftene er bredere osv.....

 

Så hva tror du???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er en gutt... Vært syk hittil i svangerskapet jeg også... Var på ordinær ul i dag, var to jordmødre som prøvede å se hvilket kjønn og de kom frem til hvert sitt he he. Jeg personlig tror jeg skal ha gutt... Håper på å få vite på neste ul, kanskje den ligger litt stillere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh så spennende hva ble d Andrinesbaby????:))) jeg skal ikke på UL før mandag,blir vel ei laaang helg..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor satte meg frem tre dagen og terminen ble nå 23 august. Forstår ikke helt hvordan hun kom frem til det når Gyn målte babyen til den 20 aug. Men babyen kommer når den kommer, og mest sansynelig før....

Hadde en morkake som lå nedenunder babyen, så må på kontroll igjen litt lengre ut i svangerskapet. Blir ekstra fulgt opp hos gyn da dette er et risikosvangerskap med div.....i tilegg.

De kunne ikke se gutt, og anbefalte oss og ha et jente navn klart til babyens ankomst. Det var vell sånn ca 99% kanskje for at det var jente <3

Blir koselig:0)

 

Lykkeli*gravid*mamma* ønsker deg masse lykke til på mandag. Forstår deg godt! Syntes det var en evighet til selv. Ønsker deg en riktig god helg, og prøv å nyt den litt selv om du venter og venter på UL mandag ;0)

 

En stor klem fra oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på UL på mandag og er nesten 100% sikker på å få jente! Hae en jente på 6 år fra før. Spennende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...