Gå til innhold

Noen som skal føde på elverum sykehus i mai her?


montho

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 26 mai,og vi venter ei jente. Dette er vårt andre barn.Har en gutt på 5 år.Hadde vært moro og fått kontakt med noen som venter maibarn også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har temin 29. mai. Skal få en gutt til:-) første man fyller fem i mai. Skal føde i Elverum og har omvisning på fødestua 6. april. Hvor er gutten din født? Også i Elverum? Første gang fødte jeg i Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Gutten min er født på elverum. Er spent på fødselen denne gangen....hvordan er formen din om dagen da? jeg sliter fryktelig med bekkensmerter :S Magen begynner og bli ganske STOOR... vokser og vokser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, formen min er bra. Bare at jeg er sliten på ettermiddagen. Er spent på fødselen denne gang også. Ønsker pasienthotellet, håper det går bra. Har ikke lyst å ligge med tre damer på et rom. Hvordan hadde du det siste gang. Gikk det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå med 3 andre sist gang og det har jeg ikke lyst til denne gangen eller...en fødsel på 18 timer var leenge og gutten min var 4160 gr og 53 cm,- så var ganske stor. din da? jeg driver og tenker på epidural denne gangen men litt usikker...sist gang hadde jeg lystgass og akupunktur,men ønsker meg litt mer smertelindring nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min var 3470 og 53 cm.Hadde epidural og om fire time var gutten på verden. Veldig bra opplevelse derfor er jeg litt bekymret at det går ikke så bra denne gangen. Ønsker i hvert fall epidural. Håper dem liker det på Elverum sykehus og jeg får det .Fordi du trenger litt mer omsorg under fødselen og mer oppmerksamhet. Jeg vet ikke om jeg har en samtale på sykehus med legen eller jordmor før fødselen. I Tyskland hadde jeg det. Vi skal se.Går du til legen eller jordmor til svangerskapomsorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten min var 3470 og 53 cm. Etter fire time var han på verden. Hadde epidural under fødselen, veldig bra opplevelse. Derfor er jeg litt bekymret dennen gangen at det blir ille. Håper jeg får epidural på Elverum også. Du trenger mer omsorgen og oppmerksomhet under fødselen. Men jeg kan bare anbefale epidural. Jeg ønsker å snakke om ønskene mine med legen eller jordmor før fødselen. men tror det er ikke vanlig i Norge. Går du til legen eller jordmor til svangerskapsomsorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til jordmor bare jeg i svangerskapet :) du da? jeg har sendt inn et skjema til sykehuset som jeg skrev på ønskene mine til fødselen... Det var jordmoren min som anbefalte meg epidural denne gangen,men jeg vet ikke helt sikkert om jeg får det for jeg har tatovering i korsryggen.Det måtte legen avgjøre der på sykehuset. Jeg gruer meg fryktelig for at jeg skal få beskjed om at jeg ikke får epidural......bor du i nærheten av sykehuset ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos jordmor først men var ufornøyd. Gar til legen nå. Føler meg bedre. Jeg bor mellom Rena og Elverum. 20 min. til sykehus. Siste gang gikk vannet og jeg var torsdag kveld på sykehuset. Sovet en natt på sykehuset i familierom med mannen min. Og om morgenen etter frokost rund klokka ti hadde jeg første rier. Klokka tolv har jeg fått epidural og klokka to var gutten på verden. Lørdag formiddag reiste vi og babyen hjem.

Jeg hørte det går bra med tatovering, i Tyskland ihvertfall. Men noenganger er fødselen i gang og det er for sent for epidural. Skal sende et skjema til sykehuset også. Bor du i Elverum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ca 30 min unna sykehuset, retning mot stange. Det er forskjell på hvem man møter hos lege og jordmor. legen min er altfor travel mann så da er jordmor et godt alternativ :) de skrur av epiduralen når pressriene starter? gruer meg litt til at de skal sette epiduralen også men den kjenner man kanskje ikke eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...