Gå til innhold

Slenger meg på UL-gleden:)


Andregangs lykkelig gravid

Anbefalte innlegg

Var på UL igår, og det var kjempeherlig å få se den lille der inne. Helt fantastisk følelse, og det var ei trivelig jordmor, og det gjør også opplevelsen ekstra fin:)

Alt såg bra ut, og terminen ble satt til 15.august:) Var umulig å finne ut hvilket kjønn det var, så det blir ekstra spennende å se:)

Alle sier at de tror jeg får gutt, mens jeg selv har mer følelse på jente (har ei jente fra før også) Men jeg blir lykkelig uansett hvilket kjønn det blir, det viktigste er jo at alt går bra:)

 

Så jeg sender en stor klem til alle dere andre som skal gå høygravide gjennom sommeren, det skal nok bli godt og varmt;)

Kos dere videre i svangerskapet, jeg synes det er kjempeartig å følge med her inne på august-klubben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Andregangs lykkelig gravid :0)

Så flott at du fikk en hyggelig opplevelse hos jordmor selv om du ikke fikk vite kjønn!

Jeg selv skal på ordinær UL i morgen på sykehuset, gleder meg stort.

Tidligere UL har de ikke kunne se kjønn.

Blir veldig spennende :0)

 

Ønsker deg og de andre som skal gå gravide igjennom sommeren en stor lykke hilsen om et fantastsik flott svangerskap videre!

Selv med kvalme og andre plager som gjerne følger med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennede når dere ikke vet kjønnet...et par jeg kjenner fikk akkurat sin lille overraskelse i armene, for der hadde småen vært supersjenert på UL og nektet å avsløre seg. Veeeldig mye gjetting fram og tilbake i månedene fram mot termin, og ekstra kjempestas når man plutselig fikk meldingen om den lille jentas ankomst :D

 

Ser ut som vi blir mange sprekkeferdige rundt midten av august. Gjett om vi skal kose oss i solen i sommer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL er en fantastisk opplevelse:)

Jeg hadde veldig lyst til å få vite kjønn, men så lenge alt såg bra ut inni der så er jo det egentlig bare en filleting:) GLEDER oss til august!!

 

Fortell hvordan det gikk på UL da, Andrinesbaby:)

 

Jeg hadde sett for meg at jeg skulle bli gaaaal av nysgjerrighet siden vi ikke fikk vite kjønn, men nå syns jeg det er litt spennende. Før i tiden visste de jo ikke slik, så jeg må kunne klare å leve i den spenningen jeg også:)

 

Kos deg videre du også, mammaløve:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...