Gå til innhold

Tips til "snacks" til oss som slanker oss....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rugsprø knekkebrød, og dyppe dem i salsa saus/dipp.

Det smaker godt, og er kalorifattig!

Rugsprø=32 kcal pr knekkebrød. Salsa 30 kcal pr 100gram, og det er jo ingenting:)

Klem fra en som skal ned maaaange maaaange kg........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grønnsaker med kesamdip :-)

Skrevet

Ostchips, osteskiver man legger på bakepapir og lager sprø i mikroovnen. Så lager man dip av rømme og krydder eller kryddermiks man liker, evt. guacomole. Lavkarboversjonen.

Skrevet

Epler og pærer dyppet i vaniljekesam Mmmm!

Skrevet

Den vaniljekesamen er jeg avhengig av :-) Godt å kose seg med en kveld (eller flere hehe) midt i uka. Naaaaam!

Skrevet

Man kan spise nærmest ubegrenset av bær, det er masse antioksydanter og nesten ingen kalorier.

Jeg er helt avhengig av bringebær (kjøper de i frysedisken på butikken), henter et og et i frysa som jeg suger på istedenfor sukkertøy o.l når jeg er fysen på noe godt. Kan også tine dem i microen og ha vaniljekesam eller 0,0% vaniljeyoghurt på dem.

Som variasjon spiser jeg også blåbær, skogsbærblanding osv. Hos svigermor "stjeler" jeg av hennes selvplukkede rips fra frysa.

Skrevet

Spiser mørk mintsjokolade 70 % kakao, jeg.. Ikke så mye av gangen, men det er nok til at søtbehovet mitt blit stilt:) Bærene skal jeg jammen prøve, har hele frysen full, og får nok påfyll til sommeren/høsten igjen...

Skrevet

Når du er inne på bær så er det mange smoothies man kan lage som er sunne.

Skrevet

Bær med yoghurt

Varme bær med cointreau

Smoothies

Avocado med kesam og sitron

Valnøtter

Vaniljeyoghurt

Mmm.. :P

Skrevet

Det tipset med frosne bær er vel det beste jeg har fått på lenge!!! Nammenam!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...