Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Rugsprø knekkebrød, og dyppe dem i salsa saus/dipp. Det smaker godt, og er kalorifattig! Rugsprø=32 kcal pr knekkebrød. Salsa 30 kcal pr 100gram, og det er jo ingenting:) Klem fra en som skal ned maaaange maaaange kg........
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Ostchips, osteskiver man legger på bakepapir og lager sprø i mikroovnen. Så lager man dip av rømme og krydder eller kryddermiks man liker, evt. guacomole. Lavkarboversjonen.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Den vaniljekesamen er jeg avhengig av :-) Godt å kose seg med en kveld (eller flere hehe) midt i uka. Naaaaam!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Man kan spise nærmest ubegrenset av bær, det er masse antioksydanter og nesten ingen kalorier. Jeg er helt avhengig av bringebær (kjøper de i frysedisken på butikken), henter et og et i frysa som jeg suger på istedenfor sukkertøy o.l når jeg er fysen på noe godt. Kan også tine dem i microen og ha vaniljekesam eller 0,0% vaniljeyoghurt på dem. Som variasjon spiser jeg også blåbær, skogsbærblanding osv. Hos svigermor "stjeler" jeg av hennes selvplukkede rips fra frysa.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 Spiser mørk mintsjokolade 70 % kakao, jeg.. Ikke så mye av gangen, men det er nok til at søtbehovet mitt blit stilt:) Bærene skal jeg jammen prøve, har hele frysen full, og får nok påfyll til sommeren/høsten igjen...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #8 Skrevet 17. mars 2010 Når du er inne på bær så er det mange smoothies man kan lage som er sunne.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #9 Skrevet 17. mars 2010 Bær med yoghurt Varme bær med cointreau Smoothies Avocado med kesam og sitron Valnøtter Vaniljeyoghurt Mmm..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #10 Skrevet 18. mars 2010 Det tipset med frosne bær er vel det beste jeg har fått på lenge!!! Nammenam!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå