M-Linn Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 ja nå sitter jeg da her på sykehuset, fikk modningsgele kl 10, å kynnerene er igang. håper de får modnet livmorhalsen slik at jordmor kan ta vannet senere i dag. hvis ikke så må jeg vente på ny kur i morgen.bare håper at for en gang skyld kan vel jeg ha litt flaks også, håper ikke jeg må vente i det uendelige:P
Nikki 75 Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Tvi tvi! Håper det går fort og greit å komme i gang! Hold oss oppdatert!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Lykke til,håper på det samme i morgen selv.Håper du kommer bra i gang og lykke til!!!
Bumblebeee Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Hei! Jeg ble satt i gang med gelé forrige gang. Det gikk mye bedre enn jeg hadde trodd. MEN, jeg lå på føde-obs og riene startet på natta. Var helt overlatt til meg selv og prøvde jo å ikke vekke jenta i nabosenga...jordmor sa at det var maserier at det skulle bli ny runde gelé neste morgen. Men neste morgen da dagvakten kom var det full åpning og jeg ble kjørt i en fart til fødestua. Hadde jo ikke fått smertestillende eller noen å prate med hele natta, mannen var hjemme... Altså, mitt råd er: HENG i den røde snoren hvis du kjenner at noe er på gang. Krev å bli sjekket for åpning med jevne mellomrom. Det kan nemlig gå fort! Kan bare tenke meg hvor mye mer behagelig åpningsfasen min ville vært om jeg var på en fødestue med tilgang på badekar og lystgass:) Og masse lykke til!
2010 Mammaen Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Så hyggelig med en oppdatering fra deg : ) Lykke til! Håper det ordner seg greit for deg nå! Klem til deg
rsst Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 åååå lykke lykke til.... Håper fødselen blir en flott opplevelse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå