Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja nå sitter jeg da her på sykehuset, fikk modningsgele kl 10, å kynnerene er igang. håper de får modnet livmorhalsen slik at jordmor kan ta vannet senere i dag. hvis ikke så må jeg vente på ny kur i morgen.bare håper at for en gang skyld kan vel jeg ha litt flaks også, håper ikke jeg må vente i det uendelige:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvi tvi!

Håper det går fort og greit å komme i gang! Hold oss oppdatert!

Skrevet

Lykke til,håper på det samme i morgen selv.Håper du kommer bra i gang og lykke til!!!

Skrevet

Hei!

Jeg ble satt i gang med gelé forrige gang. Det gikk mye bedre enn jeg hadde trodd. MEN, jeg lå på føde-obs og riene startet på natta. Var helt overlatt til meg selv og prøvde jo å ikke vekke jenta i nabosenga...jordmor sa at det var maserier at det skulle bli ny runde gelé neste morgen. Men neste morgen da dagvakten kom var det full åpning og jeg ble kjørt i en fart til fødestua. Hadde jo ikke fått smertestillende eller noen å prate med hele natta, mannen var hjemme...

Altså, mitt råd er: HENG i den røde snoren hvis du kjenner at noe er på gang. Krev å bli sjekket for åpning med jevne mellomrom. Det kan nemlig gå fort!:) Kan bare tenke meg hvor mye mer behagelig åpningsfasen min ville vært om jeg var på en fødestue med tilgang på badekar og lystgass:)

Og masse lykke til!

Skrevet

Så hyggelig med en oppdatering fra deg : )

Lykke til! Håper det ordner seg greit for deg nå!

Klem til deg

Skrevet

åååå lykke lykke til....

Håper fødselen blir en flott opplevelse!!!

Skrevet

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...