Gå til innhold

så ekkelt og så utroli flaut!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var ute med ei vennine på bingo i stad, var heldigvis ikke mange folk der. ble plutselig så kvalm, begynte å prikke foran øynene og suse i ørene.... tenkte at jeg får komme meg på do før jeg spyr på gulvet her... men kom bare bort til dodøra før jeg sopa med meg noen tomme bruskasser som sto der og satte meg på gulvet, svima av litt der, klarte ikke finne dørhåndtaket.... så ekkelt og såååå flaut... jm på føden sier det ikke er farlig og mest sansynlig bare babyen som klemte av for blodet til hjernen.... ble litt skremt også....blæ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flaut var det iallefall ikke!! Men en skremmende opplevelse for deg, det var det nok.

Skrevet

For en ekkel opplevelse. "Bare" babyen som klemmer av for blodet til hjernen...hehe, som om det var bare-bare.:)

Godt det ikke var noe alvorlig!

Klem til deg.

Skrevet

Forrige gang jeg var gravid holdt jeg på å besvime i fruktdisken på et Coop hypermarked. Det var masse folk der og jeg datt bare sammen foran agurkene og måtte bæres ut på bakrommet. Var like før jeg bæsjet på meg, men greide å holde igjen fordi jeg fikk en stol å sitte og hvile meg på :-)

Skrevet

Du er ikke alene for jeg har det på samme måte som deg. Må gå av T-banen hver eneste morgen for å kaste opp, i begynnelsen trodde jeg at jeg kunne holde ut til jeg var fremme. Nå er det bare å gå av med en gang jeg føler at det holder på å skje noe her.

Skrevet

Samme skjedde med meg rundt juletider... Svimet av en gang mellom Majorstuen og Nasjonal, og en annen gang kom jeg meg av på Majrostuen og fikk satt meg på bakken før jeg "pæsa" ut. Fryktelig flaut, men heldigvis har det gått mye bedre etter jul. Hadde veldig lavt blodtrykk, ellers fant verken legevakten eller fastlegen ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...