Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Sitter her og føler meg litt ensom idag...kunne tenkt meg å ringe venninnen min men det kan jeg ikke...har to nære venninner til men idag er hun ene opptatt med sitt og har besøk så vil ikke forstyrre og hun andre jobber...så da skriver jeg min frustrasjon her.. Trodde man kunne stole på venninner, men har lært nå at dette ikke stemmer for alle for de sårer deg uansett på ett el annet tidspunkt. Iallfall ble det slik med den ene! Denne venninnen ble jeg kjent med for fire år siden...vi trivdes sammen så utrolig godt mens mannen min egentlig ikke likte henne spesielt godt,ment hun var litt falsk og stolte ikke helt på henne..men jeg holdt på mitt.. Jeg og mannen min gikk fra hverandre og vi to jentene hadde det masse gøy i den tiden,vi stilte opp for hverandre 100%. Da jeg og mannen min fant tilbake til hverandre for ett år så siden begynte konkurransen,hun har vært singel hele tiden men m stadige nye menn i livet. Nå begynte hun hele tiden å fortelle hvor fint hun hadde det som singel og hver gang jeg fortalte noe fint om oss,hadde hun det Mye finere og bedre! Når man til stadighet hører om nye forelskelser og nye menn i alle alderstrinn,om hennes fantastiske sex med den og den, så går man lei,jeg ble iallfall utrolig lei og holdt meg mer borte,tok mindre kontakt...liker ikke slik livsstil,bytte menn forterer enn truser, men er jo opp til henne å leve slik hun vil. Nedturene hennes ble jo harde og da stilte jeg opp og trøstet...sa hun kom til å finne sin mann her i livet, men ikke behøvde stresse sånn og ta ting mer med ro...men jaktlysten ble for stor..etter noen dager var det på igjen.. Helt til en dag jeg fikk vite hun hadde lagt ann på min beste venn,han er mann, men vi har ikke noe annet til felles en ett utrolig godt vennskap..jobbet sammen og kjent hverandre i 12 år, men hun hadde iallfall sagt til han att jeg syntes det var helt i orden at de treftes og hadde sex,noe jeg ikke syntes var greit for da ville vennskapet vårt bli så annerledes...på mange måter..mulig egoistisk tankegang...men han spurte iallfall meg om jeg syns det var greit og jeg fortalte hva jeg mente og han forsto... Skal jeg være ærlig så unner jeg han ei roligere dame med ett litt annet livssyn... Den siste dråpen var når hun la ann på mannen min og fortalte meg at det var de som var like og hørte sammen!!! Hvordan svarer man på sånt? Etter den følte jeg meg skuffet,venninner gjør ikke sånn..en uskreven lov det her, og når hun atter en gang fortalte om den nye mannen i sitt liv..ble det liten entusiasme å oppdrive hos meg..I dette momanget skjedde mer ting men skal jeg skrive alt blir det en lang roman... Så nå sitter jeg her og lurer på om jeg gjorde riktig..med å kutte kontakten..føler det slik men visse dager savner jeg faktisk henne fordi vi var så nære hverandre...hadde mye morro sammen.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Slike venninner skaper bare mer sinne, frustrasjon og tårer. Basert på det du skrev her syns jeg du gjorde riktig valg med å kutte henne ut. Du fortjener helt sikkert en mye bedre venninne. Vennskap baseres på tillitt og respekt, ord denne jente tydeligvis ikke forstod betydningen av engang. Du kan finne nye venner, meld deg på et kurs, trening av noe slag e.l. lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Hei HI jeg forstår deg veldig godt . har vært i nesten sammen situasjon. har du mail adr? vi kan kanskje prater litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå