Cammie82 Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Jeg synes denne ser så fin ut:) Har noen denne, eller?Og er dere fornøyde?
pip pip Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Jeg også liker denne veldig godt. Bestemte meg da jeg jobbet på babyshop for mange år siden, at da jeg ble gravid, så skulle jeg ha denne vippestolen Vi har valgt den vanlige modellen vi da, ikke air varianten. Babyene ligger veldig fint i stolen og når de vifter litt med bena, vil stolen jynge litt også. Gleder meg veldig til lillejenta skal bruke den. En venninne av meg har samme stolen til jenta si og sier de ikke hadde klart deg uten
Cammie82 Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2010 Takk for svar, babyxelanitram:) Hva er lissom forskjellen på dem egentlig? Er Air den nyeste versjonen? Er det det at det er sånne små hull i den som utgjør forskjellen ifht de andre?
(Muskat) Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Jeg hadde denne til småen og skal selvfølgelig ta den frem til nestemann. Men er det mulig å få kjøpt nytt trekk til den, tro?
pip pip Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Til Muskat Kjøp av nytt trekk er jeg ikke sikker på. Jeg ville ha gått til en forhandler og spurt. Er helt sikkert mulig. Til Cammie82 Forskjellen er bare i stoffet. Air har de små luftehullene. Er vel bare smak og behag tror jeg
mamman til to gutter Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Jepp, man får kjøpt nytt trekk. Jeg arvet en med et trekk jeg ikke likte til forrige og kjøpte et nytt trekk i en annen farge. Husker ikke helt hvor mye det kostet, men tror det var 2-300kr. Butikken hadde ikke ekstra trekk inne, men de bestilte det til meg. Det burde egentlig ikke tatt så lang tid, men pga tull fra butikken tok det likevel noen uker...
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Den er veldig fin og praktisk. Mest fordi den er så liten og nett, og slås sammen kjempeenkelt så den er lettvin å ta med. Jeg brukte den masse til nr. 1. Hadde en større vippestol også, men den ble nesten ikke brukt.
Cammie82 Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2010 Så bra at man får kjøpt nye trekk da:) Da har jeg forstått det sånn at det ikke er så mye forskjell på de ulike vippetolene (Balance. Organic og Air)? Kun at den Air har sånne luftehull, og det har ikke de andre..?:)Og de luftehullene har vel ikke så mye å si sikkert?
(Muskat) Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Åh, så flott at man får kjøpt nytt trekk:))) Nå ble jeg glad. trekket jeg har er brukt til tre stykker og det begynner å bli rimelig slitt (og mindre pent, jeg har hatt det denim-stoffet som var så fint for x antall år siden, hehe)
Cammie82 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 26. mars 2010 Fikk kjøpt en Baby Björn Balance vippestol på finn med lekebøyla til 500 kr:):)Den ser helt ny ut, ingen flekker, og kun brukt i 8-9 mnd:)Så jeg er kjempefornøyd, og den er såååå fin:) Nå mangler vi bare lille prinsen vår da....hadde termin for 5 dager siden;)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. mars 2010 #11 Skrevet 26. mars 2010 har bestillt denne og venter at den kommer inn på babybutikken om noen dager:) Har bestillt i hvit og svart, er spent på om den blir fort skitten, men som de over skriver så kan jo trekket skiftes...
Cammie82 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 26. mars 2010 Våres er i svart og sølv:) Fikk tips om å impregnere den før bruk:)det kan være veldig lurt, tror jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå