Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har egentlig en helt greit svigermor, men hun kan være litt sær og kvass, dog ikke mot meg. Da samboer fortalte at de skulle bli besteforeldre klarte hun ikke å si noe annet enn "Jeg er i sjokk, det her kom som et STORT sjokk!!" Når andre begynte å få vite dette, og gratulerte de med å skulle bli besteforeldre sier hun dette fortsatt. "ja, det kom jo som et STORT sjokk!" Dette har hun sagt utallige ganger, hver gang dette blir nevnt, og er tydeligvis veldig opphengt i dette store sjokket. Vi har vært samboere i to år, og er begge i midten/slutten av tjueårene, så skjønner ikke helt at det skulle være et så¨stort sjokk, svigermor er snart 60år. Syns ikke det er noe koselig at hun kommer med slike kommentarer. Hva syns dere, overreagerer jeg?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 En ganske merkelig reaksjon. Hadde dere vært tenåringer, eller i begynnelsen av 20-årene med studier og div. hadde jo situasjonen vært en annen. Trodde de fleste damer i den alderen begynte å lengte etter barnebarn, jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Vi har ikke noen bra utdannelse noen av oss, men begge to har fast jobb, vi eier to biler og stor leilighet. Samboer tjener godt, jeg tjener greit, og vi har vel over 600.000 i total inntekt. Det rare er at hun er veldig engasjert ellers, ville kjøpe vogn til oss, og hun strikker babyteppe. Igår sa hun at hun nesten ville bli gravid selv(I humoristisk tone selvfølgelig.), fordi hun syns det var så morsomt mede alt som hørte med. Så det virker jo som hun gleder seg. Skjønner bare ikke hvorfor hun MÅ gni inn hvor sjokkerte de ble hver gang dette blir tatt opp. Hun er ikke typen jeg vil si fra til heller, har et godt forhold sånn ellers igrunn. HI
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Kan du ikke bare spørre henne om hvorfor det var så stort sjokk ,neste gang hun sier det ?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Jeg ville ikke lagt noe særlig i det. Regner ikke med at dere har fortalt henne at dere prøver, og hun har vel rett og slett ikke tenkt over at hun begynner å komme opp i bestemor-alder. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå