Gå til innhold

Påmelding til treff i Bergen 7.april


Turbojenta og lillesøster

Anbefalte innlegg

Da skal treffet være laget, hvis alt ble gjort riktig :) Nytt treff for gravide juni/juli/august mager på Egon v/Bryggen onsdag 7.april kl 19.00. Håper at flest mulig kan ta turen, meld dere på her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg er tilbake i Bergen fra solfylte nord-Norge, og blir gjerne med på treff :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig! :) Nå begynner vi jo å bli en fin liten gjeng her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er desverrre i syden da..lyst å være med, men er bortreist da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne komme. Har nettopp registrert meg her inne og har termin 26.juni. Blir kjekt å treffe andre som har termin rundt samme tid:)

 

Hilsen ingvill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat snakket m en venninne som også har lyst å bli med, så da blir vi to som kommer

hilsen ingvill:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er greit at jeg kommer selv om jeg har termin i mai - 30 mai? Føler at det er såpass nærme at jeg fort kan komme til å bli juni-mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg bestillt bord til oss på Egon ved Bryggen kl 19 i morgen! Bordet står på mitt navn, Miriam så det er bare å spørre etter det når dere kommer! :) Hvis det er noen som har funnet ut at dere ikke har anledning til å komme likevel er det også fint hvis dere sier ifra her, slik at jeg kan justere antallet i tilfelle det viser seg å være en del som melder frafall. Gleder meg til å treffe dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

jeg reiser til Paris i morgen så får ikke tid til å bli med på treffet i kveld.

 

Kos dere masse! Gleder meg til neste treff :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også desverre melde avbud. Har satt meg opp på jobb uten å tenke meg om, så her sitter jeg! :(

 

Beklager sen beskjed, men har gått rundt i den lykkelige tro at treffet var i morgen....håper det går bra i forhold til bordbestilling likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss og krøss det går helt fint. Det var liksom bare hvis 10stk plutselig ikke kunne, men de var veldig forståelsesfulle på Egon så ikke noe problemo! Dumt du hadde tatt feil av dagene da, hadde vært så koselig å se deg igjen! Vi får satse på at det ikke blir så alt for lenge til neste treff! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren jeg var for sen med å kikke inn her når treffet var. Håper dere har neste treff om ikke så altfor lenge... Jeg har termin i juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...