Verbena Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Hvorfor i allverden lære 4,5åringen at Schnappi sangen er på spotify med norsk tekst???? Kjempe morsomt for meg siden det er jeg som må høre den 300 ganger etter hverandre! Spesielt i dag siden vi er halvsyke og hjemme hele dagen. Og hvem er det som kommer til å gå å ha denne flotte sangen på hjernen i flere uker fremover, jo jeg! blæ altså =P
Anne-B. Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Hehe, du må ikke høre den 300 ganger altså. Det er bare å si at når vi har hørt den ferdig denne gangen, så er det nok. Det er sånt som man bare må lære seg som barn, og jo tidligere, jo bedre. Dere kan jo feks ha tre sanger hver på omgang. Vi mammaer må ikke alltid gjøre som unga sier. Det gjør jo ikke unga mot oss heller.
Verbena Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2010 3 ganger føles som 300 for å si det sånn! =P Dårlig gjort å lære det til de på søndag for så å dra bort igjen i 10dager på mandag.... Men men... de forsvant heldigvis en tur på rommet når han der jonathan begynte å snakke så da skrude jeg av!
Gjest Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Hihi, du får pønske ut en passende straff til ham (og husk at den må gå veldig i din favør!) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå