møa Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Jeg skal søke jobb hos endel firmaer, men det er så vanskelig å skrive en god søknad. Dette er det jeg har fått til så langt: Åpen søknad som revisormedarbeider Jeg er en blid og omgjengelig person som i mai er ferdig med en 3-årig utdannelse innen regnskap og revisjon ved høgskolen i xxxx. Dette har vært et spennende og utfordrende studie som jeg har likt godt, og jeg vil gjerne overføre den teoretiske kunnskapen min til praksis. Jeg er strukturert og liker å ha orden og oversikt. Gjennom jobben som butikkmedarbeider har jeg god trening i å stå på og yte god service i et hektisk miljø, noe som er greit å ha med seg videre. Jeg er lærevillig og liker både å jobbe selvstendig og i team. Jeg håper dette var interessant for dere, og dersom det er ønskelig med flere opplysninger er det bare å ta kontakt. Vennlig hilsen xxxx Hva synes dere? Noe annet jeg bør ta med?
~**nuttis**~ Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Hvorfor vil du ha jobben?Det må du ha med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå