Gå til innhold

Jøss...var vist en mars-gutt dette :)


oscaroni

Anbefalte innlegg

Hadde termin 5 april, men gutten kom 12 mars. Dette er mitt tredje barn, og de andre to fødslene gikk ganske fort, så vi hadde bestemt oss for at vi skulle dra til sykehuset tidlig- når vi merket noe var på gang. Kl 21.30 gikk vannet, og da dro vi til sykehuset etter å ha hivd i sammen noe som kunne ligne en fødebag....Hadde jo ikke gjort den klar, siden han ikke skulle komme før om tre uker... Men iallefall...riene begynnte i bilen, og jeg hadde 4 cm åpning da vi kom inn. En halv time etter var det full åpning, og med to pressrier, var vidunderet ute, kl 23.30. Rakk ingen form for bedøvelse, så jeg er glad det ikke drøyde mer ut. Men gutten var 3,3 kg og 50 cm, så det var igen tegn til at han var for tidlig født... Lurer på om ho mor kan ha rotet litt med siste mensdag.... Lykke til videre alle april-mammaer, dette går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! Da er det visst lys i tunellen for oss andre her også. Høres ut som en fødsel jeg kunne tenke meg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye:o)

Ble litt i tvil nå jeg siden jeg har hatt to raske fødsler tidligere, å nå bor jeg laaangt fra sykehuset..... Har hele tiden fått høre at nr tre er en luring, ligger som oftest over tiden og tar litt lengre tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer masse med gutten deres. Håper jeg får det slik også, men tviler litt, siden det er første for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...