Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Noen som kommer på noe som en i 50 årene som har det meste ville ha glede av? Min far har bursdag snart og har ingen ide om hva jeg ska gi han:/
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Hvis du har barn, kan du kjøpe en lit stor ramme og lime på bilder og tekst av deg og barna og han og alle i familien om du vil. Jeg laget bok til mammaene være til 50 årsdagene i tillegg til spleiselaget med de andre søsknene. Boken inne holder bilder og tekst. Fikk tak i barnebilder av damene, bryllupsbilder og barnebilder av alle barna og skrev litt artige tekster om livet deres "halvveis til 100". Til slutt skrev jeg et dikt som jeg fant på nett som jeg synes passet til de og skrev personlig hilsen fra alle sammen. Barna dikterte og jeg skrev. Mannen skrev (dog i enkelhet) og jeg skrev. Så la jeg med tegninger fra barna. Denne boken var gaven som de fleste ville se og jeg fikk så mye skryt for den. Mammaene mente at dette var den beste gaven ever og det tror jeg en pappa vil synes også:-) Hjemmelaget er alltid best. Hvis ikke er det jo de klassiske sakene: Mansjettknapper, slipsnål, lue-vanter-skjerf, sokker, skjorter, gavekort, country-cd osv.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå