Gå til innhold

Hobbyer i ventetiden?


Daydreamer 81

Anbefalte innlegg

Nå de siste ukene kan virkelig bli lange og det er ei spennende tid fremover. Jeg er ikke vant til å være hjemme hele dagene, men derrimot være på jobb og hadde fylt opp dagene til randen.

 

Men nå..... har det vært vanskelig å få dagene til å gå raskt nok.

Hva gjør dere om dagene?

 

Det blir alltids litt smårydding, klesvask, drar på besøk ellers litt baking og bladlesing...men ikke de helt store hobbyene.

 

Hva med dere?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg strikker og syr litt, men det blir ikke de helt store greiene siden jeg er trøtt og sliten etter jobb. På fredag går jeg ut i permisjon, så da håper jeg at jeg skal få opp takten på symaskinen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet. Men tenkte jeg kanskje endelig kunne fremkalle noen bildeer og lime dem inn i album. Ellers kanskje lese og strikke litt.

Vet ikke noe mer enn det. Kanskje noen andre som har noen gode ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dissa ukene er lange, men jeg synes det er godt å kunne lade opp litt.

Vil nok savne jobben, der er jeg jo i bevegelse heletiden.

 

Godt det er vårlig og sol ute, så kan jeg i allefall gå tur.

Ellers blir det noe klesvask, støvsuging og litt baking (til min mann's store glede).

 

Ellers driver jeg litt med scrapping, men jeg blir så rastløs når det er så fint vær=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig og derfor sykemeldt 100% for å hvile og innså også at jeg måtte få litt fart på hobbyene! :D

 

Derfor har jeg nå:

* fremkalt masse bilder jeg skal sette inn i album og skrive sirlig informasjon ved siden av

* begynne på babyboken (jeg husker jeg elsket å lese i min da jeg var liten!)

* jeg prøver å strikke! Kjøpte meg "Myk Start" og strikker nå et teppe derfra. Det er ganske enkelt, men vanskelig nok for meg! Målet er en babyjakke før termin!

* jeg ser på tv-serier jeg liker og som jeg har spart til tiden før fødsel

* jeg smårydder i papirer og sånt (selv om det ikke kan klassifiseres som hobby)

* lese bøker i massevis

* hvis du orker å stå på kjøkkenet er vel dette tiden å finne halvkompliserte middagsretter du "alltid" har hatt lyst til å forsøke

* jeg skal lage origami-uro til barnerommet (nei, jeg kan ikke brette noe origami, men har tid *smile*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Så bra! her kommer det jo mange gode forslag!

Jeg har også tatt en rydderunde i papirene mine, ikke at det er en hobby, men en har liksom endelig tid til det. :-) Babybok var en go' ide ja.

 

:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scrapping er det jeg bruker tiden på :) Har fremkalt bilder fra hele år 2007, det året jeg fikk sønnen min, og ENDELIG er det tid nok til overs å bare sitte og dille og dalle med bilder, lim og alt scrappeutstyret jeg har samlet på :)

 

De dagene jeg er for sliten til å gjøre annet enn å ligge i senga, ser jeg på serier som jeg har spart på til denne tiden :)

 

Tiden har gått så fort at jeg ikke har fått gjort noe som helst babyting klart.. bare 23 dager til terminen, så begynner jo å få litt dårlig tid :P Min kjære har fri hele neste uke, så da er det fullt styr med klargjøring til den lille jenta vår skal komme! Og vi skal til fotograf for å få tatt fine bilder av magen min og sønnen min :)

 

Deilig å vite at den siste tiden kommer til å forsvinne ganske fort!! Med førstemannen følte jeg at jeg var gravid minst 3 år tilsammen, denne gangen fatter jeg ikke at 8 mnd er borte allerede, jeg ble jo gravid i går!! :)

 

Så..scrapping anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...