meg83 Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Vi skal på omvisning der i morgen -veldig spent!! Bor i Bergen, så blir lang reisevei når dagen kommer, men tror absolutt det er verdt det!! Håper forresten ikke de stenger om sommeren.. Noen som vet? Har termin 1.aug...
mammaløve Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Har lest at de ikke stenger om sommeren. Fant en fin liten nettside...skal se om jeg finner den.... Vurderer sterkt å satse på Voss jeg også. Typen foreslo at vi skulle ta oss en "liten ferie" der oppe når det nærmer seg. Virker mye hyggeligere når partneren får sove sammen med mor og barn, og det er mye roligere tempo. Her var linken forresten.... http://www.helse-bergen.no/avd/fode_barsel_voss/
Lykkeliten 2 Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Jeg lurer også på å føde på voss.. men er det sånn at man må bestille plass? ser mange skriver at de endelig har fått fødeplass og sånn.. når jeg fødte sønnen min for 5 år siden ( i bergen ) var det sånn at når fødselen startet så var det opp på kk og føde, hverken bestilte eller fikk tildelt noen plass.. er det noe nytt etter det kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå