Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Litt om miljøet og hvordan det er der osv?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Jeg bodde der i ca 8 år.... Det er ei stille og rolig bygd hvor alle kjenner alle..(og noen av de elste i bygda "bryr" seg med alle) og du er avhengig av å ha bil
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Er det godt miljø? Mange barn osv? Lekeplasser, arbeidsliv?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Hei Jeg har bodd der tidligere- når jeg vokste opp. Men dette begynner riktignok å bli noen år siden, men tanten min bor der fortsatt. Det er som anonym over her sier- alle kjenner alle- en hyggelig bygd hvor jeg følte meg veldig trygg i. Har mange gode minner derfra Hadde jeg ikke vært så glad i sjøen, hadde jeg nok bodd der ennå.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Det er godt miljø med egen barneskole og lekeplass i "sentrum". En Joker nærbutikk .Skolen har eget korps og fotball er populært. Arbeidsplasser er det heller dårlig med. Så vidt jeg vet er det bare to muligheter ...skolen og butikken. Kjempe fin bygd for de som er glad i friluftsliv.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Kanskje vanskelig å få "innpass" da? Mannen min kjenner en familie som bor der, og sier de er veldig hyggelige og det er en fin plass... han har lyst å flytte dit, jeg vil vite litt mer først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå