Gå til innhold

Oppdattering ang forlatte katter......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange svar i innlegget som jeg skrev i går. Skal svare på noen av de her og oppdattere dere som engaskjerte dere.

Ang antall tallet 9 var bare et eks... kunne like gjerne ha vært 12....

Ja noen sliter psykisk på mange forskjellige måter og grunner så det er vanskelig for andre å sette seg inn i andres situasjon.Så den gidder jeg ikke å forklare en gang.

Hun er nå blitt tatt hånd om pga jeg ordnet det for henne. Hun er aldri sånn som i går.

Vi var ute i 4 timer i går å lette og ringte på dører i området å lurte på om de hadde sett noen. Vi hadde laget lapper som vi ga fra oss med tlf våres. Så de kan ringe når de ser de ...

Blir veldig overrasket hvor lite samarbeidvillig kontorer er. har ringt rundt til mange i dag og de tar ikke i mot private katter, men hadde jeg funnet en husløs så er det ok liksom. Sier at de er jo husløse nå, men de sier at de er private så lenge de nettopp har blitt sluppet ut...

Gir meg ende over..

Tatt meg fri fra jobb i dag så skal dra bort å lete nå også.....

Takker for all støtte her inne. Området er i sande og det er i den åsen borte ved butikken..Husker ikke hva det heter der..de som er kjent de vet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer her også jeg.

Hvilke kontorer mener du da?

Skrevet

Jeg er mest bekymret for venninna di, jeg... Det er et skikkelig faresignal med tanke på selvmord å gi bort kjæledyr osv...

Skrevet

Kan du beskrive kattene? Farge, alder osv. Mener du Sande i Vestfold? Du må være mer spesifikk om du vil ha hjelp til å finne dem...

Skrevet

er det sande i vestfold??? og om det er det, hvilken butikk... er flere butikker der... kjenner mange som bor i sande, og kan gi beskjed til dem!!

Skrevet

Så flott at du engasjerer deg.

Det står det respekt av.

Skrevet

Krysser fingerene for deg og pusene, HI! Hadde jeg bodd der hadde jeg arranert en egen leteaksjon, men det gjør jeg ikke dessverre. Flott å se at så mange bryr seg. Jeg blir fysisk kvalm av mennesker som setter bort dyr på den måten.

Skrevet

Lurt å si hvor dette er ja.For kanskje det er flere som bor der eller kjenner noen som gjør det..

Skrevet

da har jeg sagt ifra til elle jeg kjenner som bor i sande i vestfold. men jeg har jo ikke kunnet forklare til dem hvordan kattene ser ut :( SÅ VÆR SÅ SNILL Å GI MEG/OSS EN BESKRIVELSE AV KATTENE, så det blir litt lettere for folk å kjenne dem igjen.

Skrevet

fortsatt ikke funnet dem????

Skrevet

Håper hu der venninna di tar selvmord ...

Misbruker man dyreliv, har man ikke livets rett selv.

Skrevet

ok, DEN var vel litt dryg vel!!! man kan ikke forsvare det hun har gjort, det er helt klart. MEN å si at hun burde ta selvmord er å ghå laaaaangt over streken!

håper du "bare" sa det i sinne...

Skrevet

*dytter* Spent på om dere finner kattene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...