Izzy*prinsesse 07 og prins 08* Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Ja hvordan gjøre dette ikke alt for langt da.Jenta mi er nå 3 år og er nå syk igjen,ho har astma,men den er ho på vei til å vokse av seg.I løpet av sine tre år har ho hatt 2 lungebetennelser og vore masse syk.Nå var hun ferdig med vannkoppene forrige uke og virka helt fin,men så slo jammen sykdommen til igjen,og eg ser hvor dette ender,i en ny lungebetennelse,men legene gjør ingenting før ho er skikkelig syk og dette har skjedd hver gang og så ender det med sykehus i flere dager.Hvorfor kan de ikke ta meg på alvor å gi ho pencilin allerede nå før det ender i lungebetennelse.Neida de kan ikke gi pencilin forbyggende,men jenta ender alltid opp med å måtte være hjemme i ukevis fordi ingen vil gjøre noe før ho er skikkelig sjuk.blir så fortvilet her eg sitter med ho heime på 3 uken nå.Skal til legen senere idag,får håpe de tar til fornuft.
svirrehodet Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 usj, ja, det der er kjempekjedelig! du kjenner jo barnet ditt best, men likevell har legene et regelverk å gå ut i fra, og det skal faktisk litt til før de gir ut resept på penicillin. Vet selv at det er kjempefrustrende. Men som spesialisten sa til meg; Det tar en uke å blir frisk uten penicillin, og 7 dager å bli frisk med penicillin..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 så kjipt, aldri morsomt med syke unger! Men vannkopper og litt sånt har vel de fleste unger! Og jeg må jo si meg enig med legen, man kan jo ikke gi antibiotika som forebyggende... det funker jo ikke. Desverre er det vel sånn at man kan ikke behandle en sykdom før den har brytet ut, feks hun må liksom ha fått lungebetennelse før hun kan få behandling, de må jo konstatere at crp er høy osv. Men det er jo trist at hun blir så syk av det at hun må legges inn, enig i det. Mine har også vært syke hele vinteren, streptokker i halsen, omgangsyke osv osv. Men det er jo vanlig på denne tiden av året. Håper jenta di blir bedre snart! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå