Gå til innhold

Utetøy til de små


knerten09+ knerteline11

Anbefalte innlegg

Til nå så har jeg hatt på en ytterjakke og bare strømpebukse + vanlig bukse da knerten holder seg mer enn varm nok med dette i voksiposen.

Men i påsken skal vi til svigers og da er vi veldig mye ute, og tenkte at knerten skulle slippe å sitte i vogna hele tiden.

 

Da trenger jeg en ytterdress. Hva bruker evt dere? Er de små ute og krabber litt, eller sitter de bare i vogna? Hva slags votter bruker de evt om de krabber ute? Sko?

 

Mye å lure på her, så håper noen har noen erfaringer å dele :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har kjøpt inn diverse dresser til bhg start, så jeg tenkte å bruke de med flere lag ull under, samt kjøpe slike stonz til å ha på beina og på hendene.

 

Men kommer nok ikke til å ha han ute så lenge om gangen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville satset på en parkdress til å tre utenpå skikkelige ullklær. Gode tykke ulltøfler fungerer også fint i stedet for sko. Ville også bare brukt ullvotter.

 

Vi hadde storesøster ute i påsken da hun var baby - riktignok et år gammel da. Men med ulltøy i pulken og dress til å tre på når hun våknet.

 

Går for ull ull ull ull og mere ull med et vindtett lag utenpå. Og selvsagt ser vi jo an været da..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å kjøpe en dress til tassen. Nå krabber han så mye at det blir nok til å la han få leke litt ute! Har vært i barnehagen der jeg jobber å ser han vil nok leke med de andre.

 

Så ull under.

 

Har kjøpt et par slike sko, eller sokker som tåler vann. er i sånn vanntett regntøystoff. med for inni.

Kjøpte de i fjor på cubus, tenkte å se om de har slike i votter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg bak ull med ett vindtett lag ytterst.. Sko er vel ikke å anbefale å ta på de enda, det finnes så mange andre løsninger som er mye bedre for de pitte små bena! :)

 

Tenker vi snart begynner med litt utelek også, bare la våren få et LITT vedre tak først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en koselig søndagstur med lille tryll på akebrettet for et par uker siden. Da hadde hun på seg to lag med tynn ull og vindtett parkdress ytterst. Pluss votter og Reima-"sokker". Også lue og solbriller da ;o) Hun var sååå kul! Fikk kommentarer fra alle vi gikk forbi... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...