*Jej* Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Er 21+2 i dag, og har en del mensmurringer. Det ligger i ryggen, og nedover føttene, samtidlig som jeg begynner å kjenner det i magen. Det er ganske vondt, sånn at jeg er litt små-kvalm. Jeg vet ikke om dette er vanlig, og skulle gjerne snakket med fagpersonnell. Men legekontoret mitt åpner ikke før kl. 09.00 i dag, og bor på landet, så jordmor er bare å treffe en gang i uka. Noen som vet om jeg kan ringe føden?
Corneliuss Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Ja, du kan ringe føden hvis du bare har fått fødeplass. Og det har du jo siden du er 21. Men hadde du ikke hatt fødeplass og følt at noe var galt så hadde jeg ringt allikevel. Klart de snakker med deg! Lykke til! =O)
M@msen Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Ja du MÅ ringe uansett!!! Da får du snakket med fagpersonell og de vurderer det du sier evnt komme rinn på sjekk. Bedre å ringe en gang formye enn en for lite... Lykke til, vi krysser fingrene for at nurket holder seg i magen endel uker til!!!
*Jej* Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2010 Takk for svar jenter! Jeg ringte føden, og fikk beskjed om å vente til legekontoret mitt åpnet og belage meg på å levere urinprøve. Det kunne være urinveisinfeksjon.
Corneliuss Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Håper du slipper å ha det. Men det er jo mulig å behandle ganske enkelt om det skulle være tilfelle. Hvis du føler at noe ikke er bra (enten at du ikke får nok behandling, riktig behandling, blir tatt på alvor osv) så stå på JEJ. Ring lege, sykehus eller legevakt. Det er ikke alltid alt helsepersonellet er like oppmerksome. Føler at jeg har opplevd det mange ganger - men etter påtrykk fra meg eller mannen så har det vist seg at jeg har trengt behandling for noe allikevel. Det er jo din kropp og bare du vet hvordan det kjennes. Lykke til! =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå