Symbio Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Sukk, det har gått opp for meg at vi faktisk ikke har tenkt tanken engang på hvor vi skal la den lille sove på dagen. Så jeg foreslo kurv til min samboer.. Han sa at den like gjerne kunne ligge i vognbaggen om dagen.. For da sparte vi jo penger.. Men kjenner at jeg ikke ønsker å ha det stående i stuen så lenge! Er derfor på jakt etter babykurv (helst med stativ, men ikke et must), er det noen som skal selge sin? Eller vet om noen gode nettsider, der det ikke koster for mye? Bambina har jeg sett på, de er fine, men litt dyr syns vi.
Sanna :o) Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Hei! ) Jeg lot min første sove i vognbaggen på dagen sist gang, og det gikk helt fint,men det tar opp mye unødvendig plass.Men vil tro det er litt mer praktisk og ha den lille i en kurv på stativ.Har kjøpt det nå.En med hjul på som vi kan trille med oss rundt i huset om det skulle bli nødvendig.Den har også kalasje og det fulgte med myggnetting viss en ønsker og ta den med ut i solen på vår/sommer. Veldig fin og lett kurv.Den kostet litt da,men synes det er verdt det.Man kan få mange fine vugger og kurver som ikke trenger koste så mye. Synes også det er greit og ha stativ for da står de trygt på gulvet enn og ha en diger vognbag stående på bordet eller i sofaen og ta opp masse plass.Liker ikke og gå rundt barnet mens det ligger nesten på gulvet og sover. Det er egentlig bare og søke på babyvugger el lignende på nett så skal det komme opp flere sider hvor de selger slike vugger. Ellers vet jeg de har noen få på babyshop.no og barnas hus.no har noen vugger. Håper du finner noe dere liker! )
Celeste85 Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Jeg skal ha hengevugge i stua. Gå inn på purnatur.no, der er det en kjempefin en til 499,- Du kan jo skjære til en madrass selv om du ikke vil kjøpe den "pakka" de har der til 998,- Har hengevugge på babyrommet også Gleder meg enormt til frøkna kommer 21 mai. Bilde av babyrommet vårt: http://www.facebook.com/photo.php?pid=10734637&l=338ba610dd&id=829110706
Blir mamma i april:) Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Oi oi oi, for et nyyydelig babyrom:)
Celeste85 Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Tusen takk:) Det ble veldig koselig synes jeg. Nå er gardinene opp også så det er ikke lenge til jeg skal vaske der inne, pakke bag og vaske klær og sengesett:)
Bumblebeee Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Sjekk finn.no, vi kjøpte hengevugge der og var veldig fornøyd:)
Celeste85 Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 h*n*blir*hun**Fødeklar** Fikk du tak i kurv?
Symbio Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2010 Celeste85 Nei har ikke kjøpt noe enda!
Bille25 Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Vi kjøpte vår vugge på finn.no. er mange forskjellige vugger der til forskjellige priser
Nickey Mouse Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 Så etter kurv her om dgen faktisk. De hadde mange fine utstilt på Babyshop (Lørenskog). Skal nok dit å kjøpe til uka. Barnashus hadde en ok på Alnabru til grei pris (ca 1500-1600 komplett med stativ. Det som irriterer meg er når jeg går inn på nettsider til diverse baby-/barnebutikker at de knapt viser noe utvalg der.
Symbio Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 19. mars 2010 Vil ikke ha vugge, men kurv. Har sett inne på finn,no men har ikke sett noe fint. Bor ikke i nærheten av Oslo, så da kan jeg ikke gå å se. Må nok bestille noe, skal dere se... Men om noen har noe å selge, å klarer å få det sendt (regner med at alle her inne vegrer seg for det, mtp magen ) så hadde jo det vært noe jeg kunne tenkt meg!
Mortilbarn Skrevet 19. mars 2010 #12 Skrevet 19. mars 2010 Spør inne på skravle Vil tro de fleste her inne venter en liten en straks, og derfor vil bruke sin selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå