Gå til innhold

Nakne barn i sofa og stoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får deres barn lov til å sitte nakne i møblene eller synes dere dette er ekkelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja..Hadde ikke reagert så mye om de var nydusjet jeg da.Men ser nok helst at de har undertøy på når de setter seg ned ja :-)

Skrevet

Ekkelt? Nei, overhodet ikke. Nå er de stort sett reine i stumpen. Men skulle det komme uhell, så har vi avtagbare trekk som jeg vasker på 60 grader.

Jenta mi på 2 elsker å løpe rundt naken en halvtime før sengetid. Merkelig nok kniper hun igjen, men ber om å få bleie eller vi setter henne på potta dersom hun en nøden. Vi har en gammel ørelappsstol med et saueskinn i og her krøller hun seg sammen og ser barne-TV, i bare rumpestumpen... koser seg:-)

Skrevet

gutten min elsker å få være naken etter å ha badet. Da virrer han rundt og vil gjerne sitte i godstolen og se på barnetv. Syns det er helt greit jeg, men prøver å smette på bleien etterhvert slik at vi unngår uhell. Sitter han i sofaen derimot gjør det ikke noe om det skjer ett uhell, den er lett å vaske.....(har fortsatt ikke hatt noen uhell da)

Skrevet

Min lille 2-åring elsker å løpe rundt naken. Pappa'n er mest nervøs for at det skal skje uhell i sofaen, men ingen av oss stresser det.

Skrevet

Helt Ok med mine egne barn, men nabo gutten har en tendens til aa komme over her i bare t skjorte, ingen truse. Vil han inn da maa han hjem og ta paa truse foerst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...