Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Får deres barn lov til å sitte nakne i møblene eller synes dere dette er ekkelt?
nicless Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Nja..Hadde ikke reagert så mye om de var nydusjet jeg da.Men ser nok helst at de har undertøy på når de setter seg ned ja :-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Ekkelt? Nei, overhodet ikke. Nå er de stort sett reine i stumpen. Men skulle det komme uhell, så har vi avtagbare trekk som jeg vasker på 60 grader. Jenta mi på 2 elsker å løpe rundt naken en halvtime før sengetid. Merkelig nok kniper hun igjen, men ber om å få bleie eller vi setter henne på potta dersom hun en nøden. Vi har en gammel ørelappsstol med et saueskinn i og her krøller hun seg sammen og ser barne-TV, i bare rumpestumpen... koser seg:-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 gutten min elsker å få være naken etter å ha badet. Da virrer han rundt og vil gjerne sitte i godstolen og se på barnetv. Syns det er helt greit jeg, men prøver å smette på bleien etterhvert slik at vi unngår uhell. Sitter han i sofaen derimot gjør det ikke noe om det skjer ett uhell, den er lett å vaske.....(har fortsatt ikke hatt noen uhell da)
Willy Wonka Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Min lille 2-åring elsker å løpe rundt naken. Pappa'n er mest nervøs for at det skal skje uhell i sofaen, men ingen av oss stresser det.
yasmina Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Helt Ok med mine egne barn, men nabo gutten har en tendens til aa komme over her i bare t skjorte, ingen truse. Vil han inn da maa han hjem og ta paa truse foerst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå