Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Får dere helt regelmessig mens hver mnd? I hvilken dagi syklusen kommer den da? Jeg har nå akurat blitt ferdig med 1 brettet mitt på Microgynon.Tok siste pillen på lørdagen.Er i morgen onsdag på dag 25. Jeg har alltid når jeg har gått på p-piller fått mensen på dag 28.Men har aldri prøvd Microgynon da.. Etter keisersnittet har jeg ikke gått på annen prevensjon enn kondom,og har hatt litt ustabil syklus OG kortere syklus enn på p-piller.Fikk da etter keisersnittet mensen på dag 25 og noen ganger på dag 26. Har såå lyst å få mensen på dag 28,slik som jeg pleier på p-piller! Så jeg håper da at mensen uteblir helt til dag 28.. Men når pleier dere få den når dere går på Microgynon??
kokosyklus Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 hvorfor har du lyst til det? Har de noe å si? Jeg tror jeg fikk det rundt dag 26 på de pillene, men det avhenger jo av kroppen din og ikke hvilket merke det er på pillene:) Håper kroppen din lystrer:)
Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 At jeg skal vente lengst mulig på mensen..hehe..Men egentlig kjekt å bare bli ferdig med det,så håper egenlig den kommer før..Når jeg tenker meg om..Er på dag 25 i dag og har ombestemt meg,vil ha den i dag! Kjenner på kroppen at den kommer snart ja,spørs bare når. Det viktigste er jo at den er 100 % regelmessig hver mnd da! Det er vel vanlig det på p-piller vel???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå