Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Dette er min mors fars navn. Han døde da hun var tre år gammel, og i så måte vil dette bli oppkalling. Jeg likte det ikke først, men etterhvert syns jeg det er et vakkert navn. Storesøster heter Julia. Men samtidig, jeg vet jo at dette er et uvanlig navn. Ikke belastet som mange andre navn, men høyst uvanlig.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Det er ikke noe uvanlig navn.Men kanskje for nyere tider.Mange "gamlinger" jeg vet om som heter Ingvard. Synes navnet er mindre pent.Men smaken er som baken.Ikke alle kan hete Tobias,Maximillian og Sebastian osv
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Ikke sant. Innser at det ikke er det peneste av alle navn, men det BETYR noe for oss:) Men må ærlig talt si at hvis navn som "Ingvard" er av den gamle skolen, og det skal stå motnavn som "Maximillian", så vet jeg hva jeg skal ta;)
Gjest ->>- Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Fint. Jeg liker det bedre skrevet uten d til slutt.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Ser for meg en lutrygget gammel mann i ei slitt kofte som røyker rullings og stinker urin... Fysj
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Jeg gikk i klasse me den utolig kjekk og koselig gutt på høyskolen som hette Ingvar. Så jeg syns det navnet er kjempefint. Men ville kanskje droppa d`en på slutten hvis den ikke skal være stum
prebs Skrevet 17. mars 2010 #9 Skrevet 17. mars 2010 Synes det er råstilig, og dessuten er det koselig med oppkalling
brooklyn Skrevet 17. mars 2010 #12 Skrevet 17. mars 2010 Et navn på guttelisten vår, min morfar het det og jeg var kjempeglad i han. Ja han var en gammel mann, nei han røykte ikke rullings eller luktet urin. Flott med oppkalling:) Gjør det mye mer spesielt for dere!
Neijasså... Skrevet 17. mars 2010 #13 Skrevet 17. mars 2010 Tøft navn. Definitivt best uten d på slutten. Ingvar og Julia passer ypperlig.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #14 Skrevet 17. mars 2010 Det er mye finere med Ingvar, eller helst Yngvar!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. mars 2010 #15 Skrevet 17. mars 2010 Jeg er stor fan av oppkalling og navn som betyr noe for en jeg, uansett hva det måtte være. Men foretrekker Ingvar- uten D.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå