Gå til innhold

Hva med Ingvard?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min mors fars navn. Han døde da hun var tre år gammel, og i så måte vil dette bli oppkalling. Jeg likte det ikke først, men etterhvert syns jeg det er et vakkert navn. Storesøster heter Julia.

Men samtidig, jeg vet jo at dette er et uvanlig navn. Ikke belastet som mange andre navn, men høyst uvanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe uvanlig navn.Men kanskje for nyere tider.Mange "gamlinger" jeg vet om som heter Ingvard.

Synes navnet er mindre pent.Men smaken er som baken.Ikke alle kan hete Tobias,Maximillian og Sebastian osv

Skrevet

Ikke sant. Innser at det ikke er det peneste av alle navn, men det BETYR noe for oss:) Men må ærlig talt si at hvis navn som "Ingvard" er av den gamle skolen, og det skal stå motnavn som "Maximillian", så vet jeg hva jeg skal ta;)

Skrevet

Fint. Jeg liker det bedre skrevet uten d til slutt.

Skrevet

Ikke noe pent til en liten unge

Skrevet

Ser for meg en lutrygget gammel mann i ei slitt kofte som røyker rullings og stinker urin...

Fysj :(

Skrevet

Jeg gikk i klasse me den utolig kjekk og koselig gutt på høyskolen som hette Ingvar. Så jeg syns det navnet er kjempefint. Men ville kanskje droppa d`en på slutten hvis den ikke skal være stum :)

Skrevet

Synes det er råstilig, og dessuten er det koselig med oppkalling :)

Skrevet

Syns det er fint :o)

Skrevet

Et navn på guttelisten vår, min morfar het det og jeg var kjempeglad i han. Ja han var en gammel mann, nei han røykte ikke rullings eller luktet urin.

Flott med oppkalling:) Gjør det mye mer spesielt for dere!

Skrevet

Tøft navn. Definitivt best uten d på slutten.

Ingvar og Julia passer ypperlig.

Skrevet

Det er mye finere med Ingvar, eller helst Yngvar!

Skrevet

Jeg er stor fan av oppkalling og navn som betyr noe for en jeg, uansett hva det måtte være.

Men foretrekker Ingvar- uten D.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...