Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Og har ventet i snart et halvt år(!) Nå er jeg skikkelig nede..prøver å søke jobb, men det er fader ikke lett når jeg vet jeg må få gjort noe med denne sykdommen først. Har hatt bulimi i 10 år. Spørsmålet mitt er: er det noe økonomisk støtte å få i en slik situasjon? Jeg har ikke jobbet de siste årene, jeg har vært hjemme med sykt barn i tre år. Nå er begge i bhg og jeg må finne en jobb, som jeg gjerne vil, men tror ikke jeg klarer før jeg får hjelp..Jeg har mann som jobber, men vi sliter økonomisk. FGreit hvis jeg ikke har krav på noe støtte, men utforsker muligheter..jeg vil så gjerne bidra.. Ikke vær slemme da er dere snille..jeg forventer ikke sympati, det er ikke ment som et syteinnlegg. Bare et spørsmål hvis noen har greie på det.
Voilà Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Jeg mener du har krav på det som nå heter... ehh, noe på A! Gå til NAV å hør. Jeg får penger derfra fordi jeg er psyk, så hvorfor skulle ikke du få?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har bullemi og sliti i mange år. går nå til psykolog og hun skal koble meg opp mot et team i tønsberg som er eksperter på område.. er så deilig og få hjelp står du ikke å vente liste for psykolog? skal ikke ta så lang tid og komme inn til en psykolog.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Sykepenger. Rehabiliteringspenger. Attføringspenger.. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Tusen takk for svar. Takk nn 08.44! Jo, jeg venter på time hos en psykolog som kun jobber med dette..har purret mange ganger, for jeg kan ikke gå sånn. Nå begynner barna å bli store og de skjønner så klart mer og mer.. Jeg får ringe NAV:-) Eller sende mail, det går vel? Lettere å forklare ting skriftlig. Uff, jeg liker ikke å føle at jeg snylter..håper det er for en kortere periode.. Lykke til du andre her, godt at du får den hjelpen du trenger:-) Jeg er fra Tbg faktisk:) bor ikke der nå da.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 du må ta kontakt med legen din igjen å be han om å HANDLE! det er hans ansvar å få deg inn, og det skal normalt ikke ta så lang tid, det er galskap. Jeg hadde det samme som deg, og kom innenfor systemet i løpet av 14 dager. Tydelig vært en for dårlig henvisning her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå