Gå til innhold

Sønnen min har veldig liten tisselur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er bare 2 år, men ser at den er liten sammenlignet med andre rundt hans alder. Er dette noe som endrer seg med åra? Noen med erfaring? Synes det er litt flaut å spørre lege/helsesøster hvis dette viser seg å være helt normalt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Størrelsen varierer fra person til person. Penis vokser under puberteten, men ikke slik at han blir større enn gjennomsnittet hvis utgangspunktet er som du sier.

Skrevet

Ja jeg vet jo at det varierer, men den er liksom så ekstra liten om jeg kan si det sånn, 4-5 cm kanskje.. Ikke noe som "ligger til familien" heller for å si det sånn...

Skrevet

Er 4-5 cm for en 2 år gammel tisselur lite??

Skrevet

Er det så lite da? Hørtes helt normalt ut

Skrevet

4-5 cm for en så liten gutt er da ikke lite!

Hva gjør mannfolkene i deres familie da?Sleper den etter seg? :-D

Skrevet

Kanskje den ikke er så lang som 4-5 cm, er ikke så god på øyemål:-) Er bare så bekymret for at dette skal bli en plage for ham, vil jo bare det aller beste for han.. Hvor lange har ca deres små da (uff, høres ekkelt ut, men vil så gjerne vite at det ikke er noe unomalt med sønnen min)...

Skrevet

Jeg vil nå ikke si at fem cm er lite for en toåring. Hvis du ser etter på en linjal hvor mye fem cm er så finner du ut at du har veldig dårlig øyemål, eller så er dette et tulleinnlegg for å få andre dibmødre til å snakke om penisene til sønnene sine.

Skrevet

Du kan jo ta det opp med helsesøster.

Hos noen kan puten rundt penis (den fettfylte puten som penis sitter i midten av) være ganske stor/tykk, og skjule penisens egentlige størrelse.

Hos mange vil penisstørrelse også rette seg opp under puberteten ved at penis vokser mer da og blir normalt stor.

Og så finnes det endel menn som har penis som er under gjennomsnittet stor i slapp tilstand, men som vokser mye ved ereksjon.

Skrevet

Hvis 4-5cm er lite, har mini en mikroskopisk tiss (han er 20mnd).

Men som de andre sier, penisen vokser mest i puberteten, og det er også stor forskjell på hvor mye penisen vokser når den blir erigert. Mannen har en relativt liten penis i slapp tilstand, men er definitivt over gjennomsnittet når den skal brukes :-)

Skrevet

Herregud, gutten er 2 år og ikke på langt nær ferdig utviklet enda.

Alle er forskjellige,syns du skal slutte å tenke på dette når gutten din ikke er eldre enn han er.

Er ikke noe som er normalt el unormalt og iallefall ikke når de er såå små.

Er da ikke flaut å spørre lege el helsesøster om sånt,er noe noe av grunnen for at de er der for oss som lurer på ting.

Finnes ikke dumme spørsmål

Skrevet

23:14:

Ærlig talt, så syk er jeg ikke, og håper ikke det finnes mennesker her inne på et foreldreforum som tenker slik! Fy f... nå ble jeg kvalm!

Jeg er ærlig og oppriktig bekymret, og ja, har nok et elending øyemål!

herreminhatt er det mulig...!

Skrevet

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Dette er fem cm og det er ikke lite for en toåring.

Skrevet

Hvis du sitter foran en bærbar da.... hvis ikke må du nesten måle opp selv.

Skrevet

Liten tisselur?

Har du virkelig ikke noe annet å bekymre deg for?

Eller leter du etter feil med gutten din?

Stakkars liten.

Skrevet

Er tisselur forresten noe "nytt" ungene blir levert med?

Skrevet

Uansett er det sikkert ikke så mye å gjøre med det, om den så skulle vært liten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...