Gå til innhold

Dere som klager over at emmaljungaen er så tung..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli lei av dere.. Hvor late og svake er dere egentlig hvis dere ikke orker å å løfte vogna? Flaks dere ikke lever for 100 år siden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

City cross veier i hvertfall ingenting i forhold til for eksempel brio og simo som jeg tror veier nærmere 20 kg.

Jeg er sterk også, så å løfte den er som å løfte en liten trille.

Skrevet

Emmaljunga med sportschassie ER tunge :(

Classic chassie derimot, lett og fin. Intet problem å løfte inn i bilen!

Skrevet

Om man bor i 3. etasje uten heis tror jeg den kan bli hakket tung.

Skrevet

Har City Cross jeg, lett som bare F og bor i 4. etasje uten heis

Skrevet

går det inn på deg at noen ikke liker vogna fordi den er tung? Stakkars lille deg...

Skrevet

I følge hjemmesidene til http://www.emmaljunga.se så veier f eks et DRÅG som Smart du nesten SYTTEN blytunge kilo!

Jeg har en unge med spesielle behov som trenger ei spesialvogn som heter Baby Jogger SN100 Sving. http://www.handicare.no/handicare/pages/Product____154328.aspx?epslanguage=NO

Denne spesialvogna veier TRETTEN kilo....

Jepp emmaljunag er BLYTUNGE DRÅG, til og med tyngre enn spesialvogner, og selv jeg som er nærmest kjempesterk pga løfting av unge med spesielle behov hadde ikke giddet å dra rundt på UNØDVENDIGE kilo....

Skrevet

Jeg er med deg trådstarter.

Syns absolutt ikke Emmaljunga sin er tung eller vanskelig å håndtere,iallefall ikke ut og inn av bil.

Syns den er helt fantastisk deilig å ha...stor og god vogn.

Anonym 22.45:

Hva er det med at det går inn på folk liksom....bare fordi hun er drittlei av at folk klager over Emmaljunga...må da være lov å si ifra akkurat like mye som at folk klager på at vogna er tung eller???

Jeg er også drittlei av at folk klager,men jeg er superfornøyd og om noen andre ikke liker vogna da...så får de bare la være å like den da.

Jeg ELSKER den og ville ALDRI i verden ha byttet den i noe annet.

Skrevet

har emmaljunda duo edge som jeg pakker sammen og løfter inn og ut av bilen hver dag. ja den er tung, men får du rett teknikk er det ikke noe problem... er også alene så jeg har ingen stor og sterk mann som løfter for meg.

Skrevet

Enig med deg 23.25:

Rett tekning,da er det ikke noe problem da.

Jeg har mann,men det er sjelden han løfter den ut og inn av bilen...det gjør jeg som oftest selv.

Syns den faktisk er letthåndterlig til at den er så stor jeg.

Skrevet

er engmed dere to over!

jeg er liten og har mondial, og en liten VW polo, så her må det lirkes flere ganger pr dag! ELSKER vogna likevel! ikke noe juggel, rett og slett 17kg kvalitet!

Skrevet

*er enig med* skaulle det være!

og de som vet at de skal bo i 3 etg uten heis står fritt til å velge noe annet! jeg gidder ikke klage på ting jeg ikke trenger å bruke!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...