Gå til innhold

Håpefull


LM73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan være heldig:) vis pergo + el-sprøyten virket så har eg termin 9.des:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg melder meg herved inn :)

 

Termin 2 desember ser det ut til, testet positivt mer og mer siste tre dagene .IKM i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at vi blir flere her inne etterhvert. Er fortsatt bare håpefull. Skal teste på lørdag. Er spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar på blodprøve i går. Positiv! Men veldig tidlig og dette er første gang. Leser så mye om folk som mister. Er for tidlig å glede seg... Men håper dette skal gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 + 3 ifølge terminkalkulatoren på Babyverden. Gratulerer til deg! Ikke vær bekymret, for de aller fleste går det kjempefint med! Bruk tiden tid å glede deg til noe helt fantastisk ;)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia! Har endelig nett igjen, så nå kan jeg svare! Jaaaaaaaaaaaaa, jeg er gravid! Er så lykkelig! Har PCO og fikk treff på første prøveperiode! Føler meg så uendelig glad. Har delt den store nyhet med foreldre og svigerforeldre, så nå er det stor lykke i leiren. Min første! Har termin 7.desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer så mye! Jeg har også termin den 7 desember. Vi prøvde i ca 1.3 år før vi fikk det til. Det var den 4 pergokuren jeg gikk på og etter det skulle vi ta prøverør. Men heldigvis så gikk det på fjerde forsøk. Jeg er selv 77 modell. Dette blir også vårt førstefødte og vi gleder oss enormt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...