BikkjeBisk Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Hva gir dere i bursdagsgave til mennene deres?
2010 Mammaen Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Slår meg sammen med mine foreldre og penger som han får av faren så blir det ny laptop til han :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Hotellovernatting dere to sammen med en bedre middag. Fotballtur til England (dersom han er fotballfan) Supporterklær (dersom han er fan av en eller annen idrett og har et favorittlag) Treningsutstyr En god Whiskey eller cognac
Julie_82 Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Dingser fra thinkgeek.com er ganske populære her:) DVD'er med serier han likte å se på som barn eller ungdom er også populære, eller barnebøker han likte som liten...
swirly Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Min skal få ny klokke, som han har fått valgt ut selv. Fyller rundt tall, så da blir det litt stas.
Catias Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Kommer jo litt an på hvor mye du skal bruke da.... -GPS -billetter til revy/show/teater/stand up (sånn at dere kan gå ut sammen) -drill/verktøy -klær -nespresso -ting til hobbyen hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå