Gå til innhold

Jeg har kjøpt barnevogna!!!


mammaløve

Anbefalte innlegg

Ble en dypblå Brio Joyful kombi, 2009-modell (forgjengeren til Brio Happy) Siste av sitt slag i butikken jeg har sneket i de siste ukene. Så den for en stund siden, og syntes den var både fin, liten og lett, og samtidig stødig og praktisk. Alt det jeg så etter med andre ord. Så i dag ble det rett og slett et impulskjøp på meg siden den var satt skikkelig ned i pris. (Så noen andre stå der og vugge med vogna MI! Da var det ingen bønn... :D)Sitter her og er spent på hva typen sier når han kommer hjem og ser vogna i gangen....

 

Og jeg var så stolt da jeg trilla den igjennom byen at jeg holdt på å sprekke ;) Gleder meg til den får innhold...(Katten har forøvrig flytta inn i den allerede.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!! Den har jo hakket friskere deisgn enn Happyen også ;) Hvor kjøpte du den og for hvor mye? Ser deg forresten for meg når du sniker rundt i butikken dag etter dag :P Tipper de er glad du endelig har kjøpt vogna ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte på Simo-butikken (Barnevognservice) i strandgata for underkant av 5000. Syntes det var et røverkjøp! Som sagt komplett vogn med alt attåt ;) Syntes Happyen så ganske frisk ut den også ;) noen av de eneste forskjellene er at min har kompakte hjul (kan altså ikke punktere), og at kjermen/kalesjen/skyggen til Happyen er litt mer solid enn på min. (Kjenner jeg ikke er særlig stødig på barnevognterminologi her...hva heter egentlig de forskjellige delene???

 

Typen ble forresten veldig fornøyd! Han utbrøt "Den ser jo ikke ut som et skrivebord, jo! Bra valg!!" (Han har hatt angst for at jeg skulle komme hjem med en to meter høy to-hjuling med vindusviskere...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott mammaløve:0)

Synes jeg ser deg gå runt stolt og fornøyd i byen med tom barnevogn!

Er på jakt etter vogn jeg også, men tror det blir Emmaljunga vogn.

Har hatt simo tidligere, men den falmet veldig så tenkte å gå for noe litt "frechere" ;0)

Morsomt innlegg foresten ;0) smiler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...