Gå til innhold

Fiser mennene deres dere i trynet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahha, syns det er litt morsomt jeg! Her fiser han meg ikke akkurat i trynet, men han kan finne på å snu seg med rumpa mot meg og slippe en. Men det gjør jeg også, syns det er veldig moro med promping jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som synes det er morsomt mener kanskje at man skal lukte litt fu der nede..

Skrevet

Tar dere dette på alvor? Tulleinnlegg! Setter seg på trynet ditt og fiser? Jada...

Gjest eelis+kian
Skrevet

Hurra, jeg er singel!

Nei, seriøst. Du får gi han en omgang. Verbalt altså.

Skrevet

Æsj jeg blir utrolig kvalm av å tenke på at noen holder på sånn!

Jeg har aldri opplevd at en kjæreste har prompa i mitt nærvær, heldigvis!!

Til og med de mest barnslige og håpløse guttene jeg har møtt, har holdt seg for god til sånt!

Æ S J ! ! !

Skrevet

LOL, eg ler så tårene triller!!!

Men hadde det vært min mann, hadde jeg blitt sinnsykt forbannet! Er det mulig?????!!! Jeg hadde faktisk blitt så sint at det kanskje hadde vært kroken på døren for forholdet vårt, for hadde mistet både lyst og respekt. Jeg hadde syntes han var skikkeleg TEIT

Skrevet

Jeg gjorde om flere av dere sa, og slapp en skikkelig braker mens han holdt litt på der nede i går. Forførte han skikkelig, før jeg gjorde det. Han ble fly forbanna og la seg til å sove, mens jeg bare lå å godta meg litt, hehe. Så får vi se da, om han fortsetter med det. Er litt redd for at jeg skal få meg en skikkelig braker midt i fleisen når jeg kommer hjem.

HI

Skrevet

Nei, selvfølgelig gjør han ikke det. Såpass respekt har han da for meg.

Skrevet

HAHAHAHAHA! Jeg må bare le! Holder dere på sånn?? :D

Seriøst HI, dette klarer jeg ikke helt å tro på, men hvis dere virkelig har et sånt forhold, bli voksne da:) Den mannen hadde jeg heller kvitta meg med enn å "ta igjen", Æsj!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg er overraska over at så mange sier de hadde kvitta seg med mannen om de hadde gjort sånn? Syns det virker som om mange har veldig lett for å gå fra hverandre i disse dager. Jeg hadde ikke gått fra mannen min pga dette, men måtte nok tatt en alvorsprat med han ja.

Skrevet

Fu er rompe... På sørlandet ligger vi stadig fu i fang (skje) :) og renner på fu-akebrett :)

Skrevet

Jeg fiser ofte mannen min på trynen. Leneg leve Ali Reza :)

Skrevet

Nei, mannen min gjør ikke det. Men, jeg har vokst opp med en pappa som har drevet på slik, han eier ikke hemninger på sånt. Fiser høyt i butikken også han, om han kjenner han må. Dødsflaut og irriterende adferd, men dere som sier dere føler dere krenket og ville vurdert å forlate mannen deres, er dere virkelig SÅ pripne??? Ja, det er barnslig og irriterende om det skjer ofte, men ærlig talt, klarer dere ikke se litt humoren i det også, sånn etter at den verste dritlukta har lagt seg?

Ønsker meg ikke en mann som gjør slikt, men det finnes virkelig verre ting man kan bli utsatt for her i livet.

Skrevet

Jeg tror nok at de som sier at de hadde gått fra mannen sin(meg inkludert) om han hadde gjort sånn,ikke mener at de nødvendigvis hadde gått fra ham pga fisingen.

Men pga at han viser de så lite respekt at han fortsetter med det etter gjentatte ganger fått beskjed om å kutte ut.

Skrevet

Huff, som forventet tok han hevn å slapp en superbraker over nesa mi når jeg kom hjem. Styra meg ned i sofaen og satt seg på fleisen min, han hadde bare på seg bokser også, så kjente lufta traff meg som ett skudd! Og for ikke å snakke om stanken da, å herregud den stanken!! Jeg ble jo selvfølgelig dritforbanna, men ham bare flira.

Ikveld skal jeg sette meg ned å ta en ordentlig prat med han for dette gidder jeg ikke mer!!!!!!!

HI

Skrevet

Nå har jeg tatt en ordentlig alvorsprat med mannen. Han skjønner problemet og sier at han ikke har tatt det på alvor at jeg har sagt at han ikke skal gjøre det mer. Jeg har tydeligvis ikke sagt klart nok i fra?

Men nå hååååper jeg at det ordner seg, og at jeg ikke får flere brakere i fleisen :) Skal ikke fise mer på han heller.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...