Gå til innhold

Noen med erfaring med emmaljunga duo combi vogn? Blir veldig glad for svar :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring med denne vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er tung som bly:( Ellers er den stødig og fin. Hvis jeg skulle hatt vogn nå, så hadde jeg valgt noe annet.

Skrevet

Jeg har en slik, er suuuperfornøyd. Blir bare mer og mer gla i den!

MEN... Velg classic chassie! Sportschassie er kjempetungt:(

Har trillet litt med sportchassiet og det var en helt annen, tung og fæl opplevelse.

Bagen er ikke så voldsomt stor, men der er dyp og godt isolert. Selv bruker jeg en tynn pose (ajungilak knøttepose) istede for voksipose. Nå er mini en lang liten gutt på 6mnd, og jeg kan lett bruke bagen i ett par mnd til før den blir for kort.

Sporsdelen har jeg da foreløbi ingen erfaring med.

Skrevet

Jeg har Edge duo. Bruker bagen foreløbig. På papiret er dette ei tung vogn. Den er stor og den er tung hvis den må løftes mye inn/ut av bil, opp trapper osv. MEN, det er den mest lettrilla vogna jeg har vært borti og prøvd. Det sier også venner som har andre vogner og har fått prøvd mi. Har trilla på kjøpesenter, asfalt, grus, snø og is.

Har Quinny-understell som jeg klikker bilstolen på til småturer på handlesenteret og slike ting som Edgen blir litt stor til...

Skrevet

vi har mondial duo(eller edge, de er ganske like) og er veldig fornøyd!

jeg sa faktisk for leden dag at jeg ikke har irritert meg over noe anngående denne vognen! og jeg har en tendens til å irritere meg over småting..

nå bor vi på landet, med mye snø dårlig brøytt og generellt humpete og uframmkommelig, og denne vognen er super!!! høye brøytekanter er ingen sak, og vognen demper godt og er super enkel og god og myk å trille! den er stor og god og bagg-delen varer nesten uendelig(ivertfall på mondial/edge, men de er ikke særlig store på city cross og de andre mindre vognene..!)

ellers er denne evogna god om du skal trille mye ute, der det er plass til den, og om du har stor bil, eller liten og må legge ned setene uannsett for å få med dere vogn, så vil jeg virkelig anbefale denne!

men om du skal gå mer på kjøpesenter eller i gater med mye blokkering på fortauene er det kansje bedre med en mindre vogn.. for det er snakk om å ha med seg traktor når du har disse største! :)

Skrevet

Veldig enig med 22.45:

Veldig god solid vogn..lett å ta bagdel fra understell også..bare klikk på alt.Syns ikke vogna har vært noe problem på senteret heller jeg.

Emmaljunga er en god,stor solid vogn som iallfall jeg vil anbefale.

Jeg har også en tendens til å klage over småting,men har ingenting vondt å si om denne vogna...elsker at det er så god plass i den jeg.Jeg syns den er letthåndterlig til at den er så stor som den er.

Hilsen bittelille meg

Skrevet

er også storfornøyd med mi vogn. jeg løfter vogna ut og inn av bilen nesten hver dag. bare man får rett teknikk så er den ikke så tung lenger. er heller ikke noe problem på kjøpesenter. det eneste negative jeg kommer på er at på fly må du pakke inn understell og bag hver for seg. noe som egentlig ikke er så veldig negativt da. :) man må kanskje det med de fleste vogner kanskje. har bare prøvd med mi vogn. t

er spesielt fornøyd med vuggefunksjonen bagen har når den står på gulvet. er utmerket når den lille trenger litt vugging uten at understellet er med :)

synes du skal gå for denne vogna! :) jeg mener det er babyens rolls royce :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...