Bunnies by night Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har en drøss med marokkanske couscousoppskrifter. Ingen over - ingen ved siden av. Ex-svigermoren min er marokkansk og en kløpper på couscous. Favoritten min er couscous med kylling. Kan sjekke ut oppskriften i morgen og legge den ut i tråden:)
Bunnies by night Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Har du forresten forsøkt å lage Taboule - oppskriften står i hvert fall bak på noen av Couscous pakkene - den er veldig god! Men kanskje litt mer lunsj enn middag, eller som siderett.
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Kan brukes til stekte grønnsaker, kjøtt og fisk, egentlig like anvendelig som ris. Har et veldig godt tips da :-) Bruk buljong i kokevannet og bruk litt revet sitron over når den er ferdig. Det gjør den enda bedre.
morromor Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 mmmm, couscous er koskos! Jeg lager det sammen med mais, kylling, skinke og det andre jeg skulle ha i kjøleskapet, kjempegrei rett og lage opp en del av og sette i kjøleskapet, er jo like god kald som varm :-) skal prøve med buljong og sitron neste gang, takk takk.
Grigri m/3 gutter Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Denne er supergod: http://dinmat.aftenposten.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Middag/Kj%C3%B8tt/Farsemat-og-p%C3%B8lser/Kj%C3%B8ttboller-med-couscous
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå