Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Har seg sånn at jeg har store konsentrasjonsproblemer, husker svært dårlig og er så dum at jeg anser Heidi Alexandra (barbiebloggen) som ganske smart. Men jeg må jo likevell komme meg videre i livet, og iallefall gjøre meg ferdig med videregående. Tenkte på en linje med masse praksis og lite teori. Her jeg bor har vi da Bygg- og anleggsteknikk og Teknikk og industriell produksjon å velge mellom. Planen er å flytte bort neste år, hvor som helst egentlig. Så da lurer jeg på om noen her kanskje har noen personlige erfaringer med utdanning fyllt med masse praksis og lite teori?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Du bør snakke med en studieveileder. Du bør jo gå etter noen flere kriterier vedr. fremtidig yrkesvalg enn bare at det skal være lite teori. Husk at du skal ha denne jobben til du blir 70 år. Du bør følgelig kombinere med andre evner og interesser. I tillegg bør du være klar over at det er masse teori, selv på håndverksfagene. MEN - dersom du finner en linje og en utdanning du liker, pleier jo teorien å gå lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå