Gå til innhold

Bekkenplager?

<3 sommerspira mi <3 fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Siste uken har jeg hatt litt plager i bekkenet, har kjent litt av det tidligere, men nå er det verre og mer konstant. Har for det meste vondt nederst i korsryggen, rumpen og øverst på siden av lårene. Kjenner det gjør litt vondt øverst på innsiden av lårene avogtil. Sliter om dagen når jeg skal forandre stilling i sofaen og sengen, føles som at beinene i kroppen ikke er skrudd riktig på, gjør vondt. Blir som en stråling!

Enkelte dager er verre enn andre... og merker jeg blir veldig fort sliten i beina om dagen. Jobber i klesbutikk, så står 6-8 timer om dagen.

Er redd for at det er bekkenløsning på gang! Forrige uke ble en belastning, med lange arbeidsdager og varetelling. Jeg skal til jordmor om to uker, så skal høre med henne når jeg er der, hvis det ikke er blitt bedre. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du skal vente i 2 uker! Få deg en legetime snarest og be om henvisning til fysioterapi eller kiropraktor sånn at du får hjelp til å forebygge dette.

Skrevet

nå trenger du ikke lenger henvisning til fysio, du kan bare ta kontakt selv. det hjalp vldig for meg sist iallfall, så anbefaler deg en tur dit, det gjør hverdagen mye lettere :)

Skrevet

hvis du bor i Oslo-området, kan jeg anbefale Bekken og Barn på Skøyen. Har både kiropraktor og fysioterapeut. Jeg har fått kjempegod hjelp der, og er nå tilnærmet smertefri. Var bekkenlåsning, ikke løsning. Sannsynligvis det som var problemet i forrige svangerskap også. Da ble jeg behandlet for bekkenløsning hos fysioterapeut, uten at det hjalp i det hele tatt.

Skrevet

enig -få behandling med en gang, gjerne både hos fysio og evt. sjekk hos kiropraktor om de kan gjøre noe. Jeg har tips for Trondheim hvis det er aktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...