Gå til innhold

PMS! Hater virkelig dette!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre at magnesium skulle funke så utrolig bra mot symptomer på PMS, vell jeg sitter her og tar driten hver dag men funker det.... nei! i stede sitter jeg å venter på ei tante som skulle kommet i dag, har ubehag i korsryggen , ømme pupper(dem er ikke kjempe ømme men det river til flere ganger i døgner og er småøm hvis jeg kjenner etter rundt i "puppe festet"), kvalm som fan, trøtt (har vært drit trøtt alle dagene fra klokken 4-5 på ettermiddagen den siste uken) blir sur for ingen ting! og jeg bare håper tanta kommer for det stikker og "gnur" nede i livmora.

er det noen som har tips mot pms? og enkle løsninger for å få energien oppe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tren !!!! funker for meg :)) føler dg tusen ganger bedre å....:)

Skrevet

øh.... sikker på du ikke er gravid?

Skrevet

ingen av testene er det minste positive, men så har jeg kun testet med test strimmler fra billige tester, kjøpte clearblue i dag tenkte å teste i morgen hvis ikke mensen har kommet til da. det tøyer og sliter i livmora så nå skulle det ikke forundre meg om TR kom mens jeg skrev dette og puppene har gått fra å være ømme til vonde!

Skrevet

Homoepat eller akupunktur er verdt et forsøk. Vet det finnet ett eller annet åp helsekosten, bidronning gele eller noe sånt også. Verdt er forsøk det også.

Lykke til og god bedring (sier man det om PMS?)

:)

Skrevet

PÅ helsekosten skulle det selvsagt være:)

Skrevet

bi dronning gele... det har jeg ikke hørt skulle hjelpe men gjett om det skal prøves ut :D:D:D:D tusen takk for råd :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...