aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Fikk høre at magnesium skulle funke så utrolig bra mot symptomer på PMS, vell jeg sitter her og tar driten hver dag men funker det.... nei! i stede sitter jeg å venter på ei tante som skulle kommet i dag, har ubehag i korsryggen , ømme pupper(dem er ikke kjempe ømme men det river til flere ganger i døgner og er småøm hvis jeg kjenner etter rundt i "puppe festet"), kvalm som fan, trøtt (har vært drit trøtt alle dagene fra klokken 4-5 på ettermiddagen den siste uken) blir sur for ingen ting! og jeg bare håper tanta kommer for det stikker og "gnur" nede i livmora. er det noen som har tips mot pms? og enkle løsninger for å få energien oppe?
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 tren !!!! funker for meg ) føler dg tusen ganger bedre å....
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2010 ingen av testene er det minste positive, men så har jeg kun testet med test strimmler fra billige tester, kjøpte clearblue i dag tenkte å teste i morgen hvis ikke mensen har kommet til da. det tøyer og sliter i livmora så nå skulle det ikke forundre meg om TR kom mens jeg skrev dette og puppene har gått fra å være ømme til vonde!
T#3 Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Homoepat eller akupunktur er verdt et forsøk. Vet det finnet ett eller annet åp helsekosten, bidronning gele eller noe sånt også. Verdt er forsøk det også. Lykke til og god bedring (sier man det om PMS?)
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2010 bi dronning gele... det har jeg ikke hørt skulle hjelpe men gjett om det skal prøves ut :D:D:D tusen takk for råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå