Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Er fem uker sidern fødsel nå. Blødningene mine sluttet etter ca 2 uker, og har ikke hatt noen blødninger etter det. Inntil idag, da kom det blod ut. Er det normalt, at jeg plutselig skal begynne å blø igjen etter det har stoppet i 2-3 uker?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Ingen som har noen innspill? Lurer bare på om det er normalt..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Mensen? Er det vanlig å få den SÅ tidlig etter fødsel da? Ammer ikke, hvis det kan ha noe å si..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Kan være mensen.... Jeg blødde i 4 1/2 uke- så holdt det opp - deretter fikk jeg mensen igjen i uke 6 !! Så Gratulerer!!! du er nok også en av de "heldige" )
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 vanlig og vanlig... du vet- alt er vanlig og normalt i forbindelse med svangerskap og fødsel hehe...
Ranveig R Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 Akkurat det same skjedde med meg etter første fødsel. Trudde eg fekk mensen igjen (og var litt småsur sidan eg fullamma og alt), men etter nokre dagar med blødning stoppa det opp igjen. Såg ikkje snurten av nokon mens/blødning igjen før eit halvt år seinare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå