CMH Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Har fått ei nydelig liten kusine med masse mørkt hår Har dere er fint dikt å skrive på et kort til henne hadde jeg blitt veldig glad. Og gjerne et tips om en liten gave til mamma'n hennes også.
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 To luker i himlen Tekst: André Bjerke Det største mysterium er ikke mer enn det: at en ørliten kropp er våknet til jorden. Den nyfødte ser. To luker i himlen går opp. Selv fem-trinns-raketter og kjernefysikk blir puslingers puslespill når det nyfødte barn med et eneste blikk beviser at Gud er til.
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 MANDAGSBARN Mandagsbarn får vakre øyne. Tirsdagsbarn blir lett på tå. Onsdagsbarn får perletårer. Torsdagsbarn får langt å gå. Fredagsbarn gjør alle glade. Lørdagsbarn blir sjelden trett. Søndagsbarn får største gaven, alle dyder under ett.
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 HVA ER ET BARN? Barnet er nye sjanser. Barnet vil ta deg med og vise deg hele verden med stadig Hør! og Se! Ømhet for alt som lever, den som vi alle fikk, men som vi la ifra oss, ser vi i barnets blikk. Snøen er falt. Vi tenker: Huff, nå blir veien glatt! Barnet tar et fnugg på votten, beundrende og betatt. Høsten kan synes fattig for den som er tung av år. Så kommer et barn til verden. Det er den nye vår.
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 GUD BRUKTE LILJEN Gud brukte liljen så ren og hvit, for hud så bløt som lin. Forglemmei ei ble øyne blå, og så kom haken din. En tulipan som aldri dør, med skjønnhet og med glød. Ble nu en vakker liten munn, den ble så myk og rød. En annen blomst han brukte så, en rose lys og skjær. Han rørte ved to smilehull, og lot dem blomstre der. Hans hender de kan skape alt, til liv blir alt han rører. To vindler små med morgendugg, de ble til to små ører. Fra påskens skjønne gyldne blomst, du får ditt myke hår. Han går og samler blomsterstøv, og slik det farve får. En sneklokke ble nesen din, og så til fingre små. Han plukker blad av tusenfryd, og det ble tærne og.
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Babies are Angels that fly to the earth, their wings disappear at the time of their birth one look in their eyes and we're never the same They're part of us now and that part has a name That part is your heart and a bond that won't sever our Babies are Angels, we love them forever.
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Det skjedde noe helt spesielt i kveld. Et lite vidunder kom helt av seg selv. To øyne, to hender og føtter små, en nesetipp og en munn var det og! Ei lita jente på armen til mor, et lite vidunder ble født til vår jord.
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 En skjønn liten jente med små runde kinn Tenk så fantastisk -at hun er din Nysgjerrige øyne du aldri vil glemme Å bli mor er den største lykken å kjenne!! En liten jente så skjønn hun er. En prinsesse den aller beste. Hun er så søt og skjør. Men helt perfekt. Med øyne klare og munn så rød. Den peneste i hele verden en liten prinsesse du er.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 Før du var unnfanget ønsket jeg deg Før du var født elsket jeg deg Før du hadde vært her en time ville jeg gitt livet mitt for deg Dette er livets under Nydelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå