mamman til 2 godjenter:) Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 jeg syns navelen til dattra mi har forandret seg vesentlig i det siste, huden innvendig tyter på en måte ut av navelen, ser helt rart ut, har ikke vært sånn før. den er myk å ta på og hun syns ikke det er vondt. litt vanskelig for dere å tru noe da dere ikke har sett det, men kan det høres sånn ut eller er det bare navelen som er sånn..hehe..er det farlig hvis det er det det er, og burde jeg dra til legen med henne?
annie_79 Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Eldste gutten min hadde det da han var nyfødt. Legen oppdaget det på 6-ukerskontroll. Gjorde ingenting annet enn å legge et lite kompress på for å holde navelen inne. Det gikk over av seg selv etter noen uker. Gutten hadde ingen smerter hverken ved hosting eller lignende, men han var jo liten da. Hos han kom hele navelen ut som en tut. Kanskje dårlig forklart det også.. Jeg ville dratt til legen for å få sjekket det.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Min lille gutt sin navle ble kjempestor (som en plomme) og måtte operere brokken når han var 3 mnd gammel. Dette er nå over 15 år siden. Vet ikke om han hadde smerter, men den var så stor at den måtte opereres.
annie_79 Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Oj!! Så mye kom ikke navelen til gutten min ut. Da tror jeg nok de hadde gjort noe med det. Syns det var skummelt nok som nybakt mor med den lille brokken han hadde
lillerosin87 Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Jeg hadde det når jeg var baby. Fikk kun en knapp på magen den første tiden for å holde navlen inne. Nå er alt normalt. Ville gått til legen med dette jeg. Bedre å være sikker.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2010 tusen takkf for svar jenter:) hørte med sjefen min i dag som er lege (jeg jobber på legekontor) og han sa at det mest sannsylig var brokk og skal ikke gjøres noe med, går bort av seg selv, var heller før man opererte, men man gjorde ikke det like mye nå pga komplikasjoner osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå