Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Samboeren min drikker brus, MYE brus. Kjøper vi inn en 6 pk på Fredagen er alt borte på Lørdag/Søndag. 3 liter brus går lett ned på en kveld her i hus. Cola zero er det, men det er vel neppe sunt det? Han kjøper en del brus i hverdager og.. Har prøvd å si noe, men han fortsetter jo å drikke så mye brus. Han er faktisk på lavkarbo kur og sier at brus er bedre enn sjokolade osv. 3 liter brus kan neppe være sunnere enn sjokolade?! Ikke mitt ansvar å passe på hva han gjør og ikke gjør, men synd og skam at han kaster vekk lavkarbo kuren sin på den måten.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Skulle ønske min samboer var avhengig av brus i stedet for den forbanna snusen.....æsj!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Uvaner er vel ikke lekkert uansett. Ikke vakkert å se han helle inn på 3 liter brus en kveld. Æsj! Er han avhengig av løs snus? det er litt ekkelt
ScaryMama Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Det er ingen kalorier eller karbohydrater i cola zero så det ødelegger ikke dietten hans. Syns du virker veldig streng med han, husk det er han som slanker seg ikke du!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Min heller også i seg masse brus HVER dag. Han klager på at han er feit og sliter med halsbrann.. Hmm,kan da virkelig ikke skjønne hvorfor?? Hva han gjør med helsa si er opp til han, men vi har virkelig ikke økonomi til å kjøpe all den brusen, noe han driter i, for han vil ikke drikke noe annet enn brus..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Til meg og vikiningene; Mye brusdrikking kan stoppe vektnedgangen på lavkarbodiett, sånn at det er sagt. Han klager på at vekta står stille, men no kidding når han drikker så jæævla mye brus? Uff, kanskje jeg virker streng. Men er det et sånt forbilde han skal være for datteren vår? Foreløpig er hun bare 1 år og skjønner ikke mye. Skal vi lære barna våre at brusdrikking er forbeholdt helgene, kan vi voksne gjøre det og Jeg mener uansett at brus uten kalorier ikke er sunt.. Masse søtningsmidler er ikke bra for kroppen. HI
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Og forresten, hadde det vært et glass om dagen det hadde vært snakk om hadde jeg egentlig ikke irritert meg. Synes bare at to 1,5 liters flasker er skrekkelig mye, iløpet av et par timer.. Selv klarer jeg sjeldent mer enn et glass, så skjønner ikke hvordan han greier det. Også HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå