Gå til innhold

Barnehageplass i trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra trondheim som har fått svar på barnehagesøknaden? I såfall, hvilken barnehage:)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har fått svar, men jeg har søkt på overflyttings opptaket da siden min allerede har barnehageplass. Bytter barnehage siden vi flytter.Er vel ca 1mnd siden jeg fikk svar. Vet ikke når hovedopptaket sendes ut!

Skrevet

Har fått svar på overflyttingssøknad og vi fikk ikke byttet:o(

Men står enda på venteliste ut året.

Skrevet

Har fått svar. Privat barnehage, da, så mulig de er tidligere.

Skrevet

Jeg spurte kommunen forrige uke og fikk beskjed om at de startet utsendigen forrige uke, men de ville ikke være ferdige med hovedopptakt før i slutten av april. Så er du heldig kan svaret komme i postkassen om kort tid:)

Skrevet

Vi fikk svar i går, fikk 1. ønske. Kjenner andre som fikk svar allerede i forrige uke.

Skrevet

Vær tålmodige!

Med begge mine har jeg fått svar først iløpet av juni !

(og fikk plass der vi ville ...)

Skrevet

Vi fikk snar i midten av juli i fjor!

Skrevet

Fikk svar i forrige uke. Andreønsket, men regnet ikke med å få førsteønsket heller:)

Skrevet

Vi fikk svar på mandagen (15/03) og vi fikk verken første- eller andrevalg, altså ingen av barnehagene vi ønsket oss. Men men, vi fikk i det minste en barnehage i området vi søkte, man får se positivt på det.

Gartneriet Barnehage.

Skrevet

Vi fikk svar på mandagen, og fikk det vi ønsket:) Vet av flere som fikk svar forrige uke. Har forstått det slik at de sender ut svar hver mandag.

Skrevet

Vi har fått svar, selv om jeg håpet det skulle drøye til juli, siden vi ikke vet om vi flytter til Trondheim enda(",) Fikk 1.ønsket.

Skrevet

Dere som har fått svar, hvor lang svartid er det og har dere lovfestet plass? Vi reiser snart på en lang påskeferie og er redd for å få tilbud mens vi er borte.

Skrevet

Svarfristen var 5 dager. Men om dere reiser bort og enda ikke har fått brevet i posten, hadde jeg ville ha ringt til oppvekstkontoret:)

Skrevet

Vi fikk svar i forige uke.

Førsteønsket :) JIPPI!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...